Gå til innhold

Kamptråd - Scunthorpe United vs Manchester United (Ligacupen)

Latias

Anbefalte innlegg

Anderson spiller virkelig bra nå. Bebe viser frem farta og Obertan teknikken.

Håper Obertan snart er å se på venstrekanten i Prem. Syntes han ser meget lovende ut. Fart, teknikk og et godt fotballhode. Får han selvtillit og et skudd er han topnotch.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør ikke meg noe om vi møter Arsenal og slår dem neste runde. Flere av de beste lagene ryker allerede i 3. runde, noe som bør gjøre veien mot Wembley lett som bare det. Greit, det er bare Mikkemus-cupen, men det er veldig viktig for reservene å få litt førstelagsfotball også.

Lenke til kommentar

Macheda har jeg hatt sansen for i ca. 1 time sammenlagt helt siden første gang jeg hørte navnet. Offsidemålet hans i dag vitner om et fotballhode milevis bak f.eks Nani anno 07/08.

Bebe .. Litt Carew-aktig? Klassisk "ego-maradonna" barneskole-stil på spillet. Liker personen, men aldri noe tro på at han når førstelaget på fast basis. Obertan. Ja, takk!

Brown så frisk ut. Fulgte jævlig dårlig med, så om noen syns det er helt feil så si ifra. Syns han så kvikk og pigg ut. Det liker jeg godt i en tid hvor OShea butter litt.

Anderson & Rio :love:

Gleder meg til å se målene fra første omgang. Siste målet til Scunthorpe oppsummerer vel Gibbo og Kuzscak bra. Gjennom bena på Darron og fomles inn i mål av Tomasszzsch.

Lenke til kommentar

Bortskjemte enkelte er altså. Jeg jubler over en seier i mikkemuscupen jeg. Alt som teller som trofé skal vi være overlykkelig for. Det er ikke sikkert det blir like mange anledninger til å besøke Wembley i årene fremover som det har vært, man vet aldri i fotball.

Pig 3 (Snakkes i sommer!)

Rafael 5

Rio 5

Smalling 7

Brown 6

Park 6

Anderson 7

Gibson 6-

Macehda 4-

Hernandez 3+

Owen 6

Bebe - Positivt innhopp

Obertan - Positivt innhopp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...