kandinsky Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 ffffuck. Jenter asss. Fikk meg til å glemme en kamp for første gang på et par år. Er det 2-3? Gleder meg til å se highlights fra first half. Får sett andre nå. Ser ut som at jeg var så heldig å finne meg en stream som funka gull. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Legg merke til hvor ofte Rafael selger seg, det er meget spesielt om han ikke får beskjed fra Phelan og Mulensteen om å roe seg ned et par hakk i pausen. Mike Phelan er jeg ingen stor beundrerer av, men Mulensteen har nok sett hva han gjør feil og gir ham et ord før andre omgang. Helt grei omgang, kanskje litt under pari, men Scunthorpe gjør det vanskelig for reservene. Littepitt skuffet over Hernandez som har fysikken til en juniorspiller, men ellers er det helt på det jevne. Syntes Anderson spilte seg opp utover i kampen etter å ha vært ikketilstedeværende det første kvarteret og Smalling ser god ut bakover i banen. Sistnevnte er vel eneste som har vist seg frem fra en positiv side foreløpig. Hva vi skal med Owen er for meg en gåte (hehe;)) - har han spilt? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Kuz er lættis. Han klarer jo ingenting når fansen jubler på han. Ler meg ihjel her jeg sitter. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hva vi skal med Owen er for meg en gåte (hehe;)) - har han spilt? say what? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Si noe stygt om Ando også Game! Jeg har lyst på et brasilianermål. Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hahaha dobbeljinx, flere som ikke lever opp til forventningene Goldwing? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Men har Gibson gode touch i det heile tatt, på andre ting enn akkurat når han scorar? Syns ballen alltid ser ut til å ende hos ein motspelar når han har hatt den. Forbaska effektive i dag, men ikkje spesielt gode. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Noen som har ønsker for kvelden? Anderson er faen så dårlig han, håper han er neste mann ut (vet ikke om det funker nå som jeg ikke mener det, men vi prøver!) Skal poste så fort jeg irriterer meg over noen fo' real også. Så er vi sikra en 4-1 goal. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Pinlig å se på. Gibson er den dårligste spilleren jeg har sett i United trøye... ever. Hva vi skal med Owen er for meg en gåte (hehe;)) - har han spilt? Hvem putter neste gang? Det må jo bli Rafael Legg merke til hvor ofte Rafael selger seg, det er meget spesielt om han ikke får beskjed fra Phelan og Mulensteen om å roe seg ned et par hakk i pausen. Mike Phelan er jeg ingen stor beundrerer av, men Mulensteen har nok sett hva han gjør feil og gir ham et ord før andre omgang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Goldwing, ligger du et par minutter foran oss andre? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ando slo corneren iallfall, så det funka nesten! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Fyr innpå Eikrem, Bebe og Obertan nå (legger til forbehold om at jeg akkurat satt på kampen og ikke har fått med meg eventuelle bytter). Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Skal bli spennende å se Bebe i aksjon. EDIT: har ikke vært noen bytter. Endret 22. september 2010 av RePaC Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) PARK! Der var Bebe og Obertan er sendt i oppvarming! Endret 22. september 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 4-1, Nå er det på tide å la Eikrem få litt action! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Berbatov, Gibson, Owen og Park har alle blitt kritisert av Goldwing de siste dagene. Men det burde vel vært J.Evans som scoret istedenfor Smalling hvis det skulle stemt helt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Helt seriøst, jeg sverger.. Dette er skummelt, rett før corneren tenkte jeg at Park ble neste mann da jeg syntes han har vært under pari. Det er Gibson som irriterer meg mest pr nu. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Det er Gibson som irriterer meg mest pr nu. Æsj, ikke si det. Om han scorer ett til i denne kampen, blir han nok fast på førstelaget framover. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det ville vere ganske tragisk mtp kvaliteten på det han faktisk leverer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå