Gå til innhold

Kamptråd - Scunthorpe United vs Manchester United (Ligacupen)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legg merke til hvor ofte Rafael selger seg, det er meget spesielt om han ikke får beskjed fra Phelan og Mulensteen om å roe seg ned et par hakk i pausen. Mike Phelan er jeg ingen stor beundrerer av, men Mulensteen har nok sett hva han gjør feil og gir ham et ord før andre omgang.

Helt grei omgang, kanskje litt under pari, men Scunthorpe gjør det vanskelig for reservene. Littepitt skuffet over Hernandez som har fysikken til en juniorspiller, men ellers er det helt på det jevne. Syntes Anderson spilte seg opp utover i kampen etter å ha vært ikketilstedeværende det første kvarteret og Smalling ser god ut bakover i banen. Sistnevnte er vel eneste som har vist seg frem fra en positiv side foreløpig.

Hva vi skal med Owen er for meg en gåte (hehe;)) - har han spilt?

Lenke til kommentar

Pinlig å se på. Gibson er den dårligste spilleren jeg har sett i United trøye... ever.

Hva vi skal med Owen er for meg en gåte (hehe;)) - har han spilt?

Hvem putter neste gang? Det må jo bli Rafael :D

Legg merke til hvor ofte Rafael selger seg, det er meget spesielt om han ikke får beskjed fra Phelan og Mulensteen om å roe seg ned et par hakk i pausen. Mike Phelan er jeg ingen stor beundrerer av, men Mulensteen har nok sett hva han gjør feil og gir ham et ord før andre omgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...