Itspersonal Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Begge deler er vel en mulighet Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Begge deler er vel en mulighet beste betalingsstream-alternativet er? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 fin kamptråd Latias Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Da vil Eikrem blow United-fansen away Det er jeg helt sikker på. Ett stykke minneverdig norsk fotballhistorie kan starte i kveld Og alle kommer til å spørre:Hvor var du når Eikrem scoret i debuten for United Endret 22. september 2010 av Step_up Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Confirmed United XI: Kuszczak, Brown, Ferdinand, Smalling, Rafael, Gibson, Anderson, Park, Owen, Macheda, Hernandez. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 (endret) MUTV offical lineup: PIG Brown Rio Smalling Rafael Park Gisbon Anderson Hernandez Owen Macheda EDIT: Såååå typisk. Slått på målstreken. Endret 22. september 2010 av Latias Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 PIG Brown Rio Smalling Rafael Park Gisbon Anderson Hernandez Owen Macheda Skuffet. Ingen Obertan og ingen Bebe. Hva er dette for noe drit egentlig? Vi er manko en kantspiller mer eller mindre ut sesongen, og ingen av våre lovende får prøve seg i en "ubetydelig" kamp. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Vi startar forholdsvis offensivt då, med tre spissar frå start. Det kan tenkast at dei ynskjer å prøve å komme ovanpå frå start, sånn at det blir lettare å gje dei yngre sjansen utan så mykje press i andre omgang. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Kanskje. Men på den andre siden, takler de ikke presset som er å spille mot Scunthorpe, så spørs det om de er verdt bryet uansett. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Sjølvsagt, men Obi Wan er vel såvidt tilbake frå skade (hørt det før?) og Bebe er Bebe, så der er det vel ingen som veit noko før etter han har evt fått prøve seg i kveld. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 La Eikrem få noen minutter nå da! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Skuffelsen har lagt seg litt nå. Det er egentlig viktigere at spillere som Anderson og Park får litt kamptrening. Særlig Park, han har vært bøtte dårlig så langt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 En startellever der samtlige trenger kamptrening, klokt av Sir Alex. Så kan man heller matche unggutta etterhvert. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 En startellever der samtlige trenger kamptrening, klokt av Sir Alex. Så kan man heller matche unggutta etterhvert. Jeg vet jo inners inne at du har rett. Men allikevel, hadde gledet meg til å se et litt mer sexy lag starte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Benken? Subs: VDS, O'Shea, Obertan, De Laet, C. Evans, Bebe, Eikrem Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Fergie har langt på vei bekreftet at Bebe vil få spilletid i aften og det ville overaske meg stort om ikke Obertan også får noen minutter på baken. Må innrømme at jeg er mest skuffet over at Franskmannen ikke starter av de to.. Har kjøpt dritten fra c+ på VG live. Håper det er ok kvalitet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Benken? Den var litt for gammel nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Faen den der smalt inn. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Pinlig å se på. Gibson er den dårligste spilleren jeg har sett i United trøye... ever. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå