Gå til innhold

Kamptråd - Scunthorpe United vs Manchester United (Ligacupen)

Latias

Anbefalte innlegg

b_87.png VS b_12.png

Ligacupen

22-09-2010 Kl. 20:45 @ Glanford Park

Vises på: Sky Sports HD1

manunitedliverpoolberba_2504968.jpg

----------------------------------------------------

Scunthorpe tar imot regjerende mester Manchester United i ligacupens tredje runde. Etter den dramatiske seieren mot Liverpool, vil Fergie få muligheten til å teste ut unggutter og andre spillere som sliter med førstelagsspill. United røk ut i tredje runde for tre år siden, men har siden den gang vunnet begge ligacupene. Blir det hat-trick denne sesongen?

Mulig lagoppstilling, Manchester United:

PIG

Rafael - Smalling - Ferdinand - Fabio

Bebe - Gibson - Anderson - Park

Owen - Macheda

Tips: 0-3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokon som veit om Cleverly er skada sida han ikkje speler for Wigan?

Ben Hibbs skrev på Twitter at han har fått en kakk på trening.

Ønsket lag mot Scunthorpe

PIG

Rafael Smalling Evans Fabio

Obertan Gibson Anderson Bebe

Owen Macheda

Tar høyde for at Obertan fortsatt er skadet, gadd ikke sjekke det.

Lenke til kommentar

PIG

Owen Macheda

Bytt ut Evans med Brown og Bebe med Park så er vi enige. Om Hernandez er klar så bytt ut Owen.

Håper vi får se et par av juniorene og Bebe komme inn utover i kampen, hadde vært artig å se Eikrem og King.

Edit: Og fiks deg en avatar plix.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

PIG

Owen Macheda

Bytt ut Evans med Brown og Bebe med Park så er vi enige. Om Hernandez er klar så bytt ut Owen.

Håper vi får se et par av juniorene og Bebe komme inn utover i kampen, hadde vært artig å se Eikrem og King.

Edit: Og fiks deg en avatar plix.

Done.

Owen skal spille, det har sjefen sjøl sagt. Men jeg håper å se Bebe altså, men jeg vet jo innerst inne at det ikke kommer til å skje. Brown for Evans er jeg med på, han trenger kamptrening.

Lenke til kommentar

Hadde blitt overrasket om Owen ikke får starte på onsdag. Greit at det er LC, men man trenger faktisk litt rutine for å klare seg i slike kamper også. Vil ikke ha reprise av Coventry-kampen der vi bare stilte med unggutter og fikk bank på eget gress. Mtp. bredden i stallen og antallet unggutter som er lystne på førstelagsfotball, hadde det vært synd å ryke allerede i 3. runde.

King er vel på utlån til Preston så han er nok uaktuell, Alt-Ctrl. :)

Lenke til kommentar

"Mtp. bredden i stallen og antallet unggutter som er lystne på førstelagsfotball, hadde det vært synd å ryke allerede i 3. runde."

Så absolutt.

Owen og Macheda fra start er i grunn helt greit når jeg tenker meg om. Har ikke fått med meg hvorfor Hernandez ikke har vært med de siste kampene, men håper han i hvert fall får spilletid om han er klar.

Er dessverre redd for at Neville får spilletid før Rafael.

Lenke til kommentar

Chicharito startet vel mot Rangers om jeg ikke tar feil?

Huet mitt er helt i surr etter alle Berbagollene i dag, sorry my bad.

Men han var ikke med i dag, skade eller en annen grunn? Noen som vet?

String: Me likey!

Nå skal jeg gå og legge meg med et stort glis om munnen, bare det ikke blir en real blåmandag i morra.

Lenke til kommentar

Canal + har gjort helomvending, så den går nå på tv. C+ ekstra er kanalen dere må tune inn til 20.45.

Denne skal jeg se på stream dog. Gidder ikke puben for en tredje runde match i CC når Scunthorpe er motstanden, selv om jeg ikke på noen måte tar lett på matchen, så er den ikke akkurat glamorøs. Tipper på 1-1 og ektraomganger/straffer.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Canal + har gjort helomvending, så den går nå på tv. C+ ekstra er kanalen dere må tune inn til 20.45.

Denne skal jeg se på stream dog. Gidder ikke puben for en tredje runde match i CC når Scunthorpe er motstanden, selv om jeg ikke på noen måte tar lett på matchen, så er den ikke akkurat glamorøs. Tipper på 1-1 og ektraomganger/straffer.

Betalingsstream eller burkastream?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...