Latias Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 VS Ligacupen 22-09-2010 Kl. 20:45 @ Glanford Park Vises på: Sky Sports HD1 ---------------------------------------------------- Scunthorpe tar imot regjerende mester Manchester United i ligacupens tredje runde. Etter den dramatiske seieren mot Liverpool, vil Fergie få muligheten til å teste ut unggutter og andre spillere som sliter med førstelagsspill. United røk ut i tredje runde for tre år siden, men har siden den gang vunnet begge ligacupene. Blir det hat-trick denne sesongen? Mulig lagoppstilling, Manchester United: PIG Rafael - Smalling - Ferdinand - Fabio Bebe - Gibson - Anderson - Park Owen - Macheda Tips: 0-3 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hvem har dere lyst til å se fra start mot Scunthorpe? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Nokon som veit om Cleverly er skada sida han ikkje speler for Wigan? Ben Hibbs skrev på Twitter at han har fått en kakk på trening. Ønsket lag mot Scunthorpe PIG Rafael Smalling Evans Fabio Obertan Gibson Anderson Bebe Owen Macheda Tar høyde for at Obertan fortsatt er skadet, gadd ikke sjekke det. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Ønsket lag mot Scunthorpe PIG Rafael Smalling Evans Fabio Obertan Gibson Anderson Bebe Owen Macheda Bytt ut Evans med Brown og Bebe med Park så er vi enige. Om Hernandez er klar så bytt ut Owen. Håper vi får se et par av juniorene og Bebe komme inn utover i kampen, hadde vært artig å se Eikrem og King. Edit: Og fiks deg en avatar plix. Endret 19. september 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ønsket lag mot Scunthorpe PIG Rafael Smalling Evans Fabio Obertan Gibson Anderson Bebe Owen Macheda Bytt ut Evans med Brown og Bebe med Park så er vi enige. Om Hernandez er klar så bytt ut Owen. Håper vi får se et par av juniorene og Bebe komme inn utover i kampen, hadde vært artig å se Eikrem og King. Edit: Og fiks deg en avatar plix. Done. Owen skal spille, det har sjefen sjøl sagt. Men jeg håper å se Bebe altså, men jeg vet jo innerst inne at det ikke kommer til å skje. Brown for Evans er jeg med på, han trenger kamptrening. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Hadde blitt overrasket om Owen ikke får starte på onsdag. Greit at det er LC, men man trenger faktisk litt rutine for å klare seg i slike kamper også. Vil ikke ha reprise av Coventry-kampen der vi bare stilte med unggutter og fikk bank på eget gress. Mtp. bredden i stallen og antallet unggutter som er lystne på førstelagsfotball, hadde det vært synd å ryke allerede i 3. runde. King er vel på utlån til Preston så han er nok uaktuell, Alt-Ctrl. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 "Mtp. bredden i stallen og antallet unggutter som er lystne på førstelagsfotball, hadde det vært synd å ryke allerede i 3. runde." Så absolutt. Owen og Macheda fra start er i grunn helt greit når jeg tenker meg om. Har ikke fått med meg hvorfor Hernandez ikke har vært med de siste kampene, men håper han i hvert fall får spilletid om han er klar. Er dessverre redd for at Neville får spilletid før Rafael. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Chicharito startet vel mot Rangers om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Du tar ikke feil. Spent på å se om Bebe får spille mot Scunthorpe. Endret 19. september 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Du tar ikke feil. Spent på å se om Bebe får spille mot Scunthorpe. Kanskje som motivasjonsfaktor for han. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Chicharito startet vel mot Rangers om jeg ikke tar feil? Huet mitt er helt i surr etter alle Berbagollene i dag, sorry my bad. Men han var ikke med i dag, skade eller en annen grunn? Noen som vet? String: Me likey! Nå skal jeg gå og legge meg med et stort glis om munnen, bare det ikke blir en real blåmandag i morra. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Scumthorpe? MI i alle fall. Lett B! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Kan nok bare gi opp å få sett denne kampen. Stream fra naboens trådløse nett. Arrrgh, det var sånn jeg så Rangers-kampen og. Fikk sett 2 sek hvert 5 sekund. Noen som vet om BBC Radio (eller andre) sender denne live på nettet? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Det er jo latterlig av Canal+ å kjøpe rettighetene, for så å ikke vise kampen på TV engang. Heldigvis går kampen på Sky Sports i dag, så får sett den likevel. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Canal + har gjort helomvending, så den går nå på tv. C+ ekstra er kanalen dere må tune inn til 20.45. Denne skal jeg se på stream dog. Gidder ikke puben for en tredje runde match i CC når Scunthorpe er motstanden, selv om jeg ikke på noen måte tar lett på matchen, så er den ikke akkurat glamorøs. Tipper på 1-1 og ektraomganger/straffer. Endret 22. september 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) King er vel uaktuelt for United når han er på utlån til Preston North End. King har jo fått debuten for Ferguson's sønn og kan kanskje få litt spilletid mot Wigan i dag også. Eikrem hadde vært fint å sett ikveld! http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10027537 Endret 22. september 2010 av Itspersonal Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Går denne på noen norsk kanal? Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Går denne på noen norsk kanal? Les innlegget to innlegg over ditt eget: Canal + har gjort helomvending, så den går nå på tv. C+ ekstra er kanalen dere må tune inn til 20.45. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ah, takk. Tidlig på morran for meg fortsatt. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Canal + har gjort helomvending, så den går nå på tv. C+ ekstra er kanalen dere må tune inn til 20.45. Denne skal jeg se på stream dog. Gidder ikke puben for en tredje runde match i CC når Scunthorpe er motstanden, selv om jeg ikke på noen måte tar lett på matchen, så er den ikke akkurat glamorøs. Tipper på 1-1 og ektraomganger/straffer. Betalingsstream eller burkastream? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå