Kammizez Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) har lest i gjennom både RYP og SL 5x5, men veldig usikker på hva jeg selv skal begynne å trene, så skulle litt hjelp til å velge hva jeg skal begynne å trene. trenger heller ikke å være RYP eller 5x5. hovedprioriteten med treningen min er vel egentlig å få en god kropp med lav fettprosent. I første omgang. føler jeg har lagt opp et godt kosthold, så da mangler bare det riktige treningsprogrammet. er 173cm høy, og veier 66kg. vet ennå ikke fettprosent. kostholdet mitt(omtrentlig): frokost kl 7: 60g havregryn + 1stk banan lunch kl 10: 85g måltidserstatter (pro mass complex) før trening kl 13-14: 30g proteintilskudd trening kl 14-15 etter trening kl 15-16: 30g proteintilskudd + 1stk banan middag kl 18: 100g kyllingfilet + 100g fullkornsris + grønnsaker kveldsmat kl 21: omelett(3 egg) + 2 grove brød + 1stk banan har regnet ut det omtrentlige næringsinnholdet: Protein Fett karbs kalorier 147,9g 30,4g 266,5g 1958,6g gjerne kom med innspill på kostholdet mitt også kan også legge til at jeg har masser av tid til å trene både styrke og cardio. Endret 19. september 2010 av kammizez 1 Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Få i deg en bedre lunsj, kjipt med å drikke lunsjen. Kutt litt i karbs og øk proteinet med ca. 40-50g. Erstatt f.eks. banan med eple, appelsin, druer. Banan etter trening helst, da kan du putte i deg raske karbs. Spis omeletten til lunsj i stedet, og ikke spis etter 19-20. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 ok, takk for rådene. har litt problemer med lunchen fordi jeg er på skolen, derfor er det litt vanskelig å finne noe ordentlig å spise. ta med omelett som matpakke blir litt vanskelig... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå