Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken bil ville du ha foretrukket?

bariz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+13412342564

Lett!

Mercedes S63 fordi den har komfort i særklasse, premiumfølelse uten like, og likevel sinnsvake krefter. Grunnen til at jeg velger dennne over 7-serien er snarere at jeg liker S mye bedre enn 7...

SUV er bare tull...

Lenke til kommentar

Sånn helt uten å tenke på pris, kvalitet og service, ville jeg nok valgt Range Rover Sport. Rett og slett fordi den har en viss x-faktor, som BMWene og Mercedesen du nevner mangler. Om jeg skulle tenkt på pris, kvalitet og service, hadde nok enten X5 eller 760 trukket det lengste strået - kanskje helst sistnevnte.

Lenke til kommentar

Ville valgt 760Li lett!

Vis du følger med på top gear, så hadde de en test med S63 & 760Li, og vinnern var Bimmern. Men vil heller ventet til den nye m5en kom ja. Ellers så kan man jo velge 550i :) Har en far som eier en 730d av ny type, og han angrer virkelig på at han ikke heller kjøpte en 535d :p

Lenke til kommentar

Enig med flere her. Alle bilene er jo flotte og ekslusive, men S 63 AMG er fantastisk. Har selv prøvd BMW 750 og Mercedes S500, og må si at begge bilene er fantasiske, men Mercedesen har litt mer utstyr. 100% ekslusivt, helt rå komfort:)En kollega av meg kjører en 320 4-matic og han sier det er det beste han har kjørt på lenge.

Endret av Brv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...