DonalD_ Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hei, jeg ser etter ett bra gaming oppsett for 15000 kr. skal inkludere WIndows 7 Ultimate 64 bit resten er opp til "dere". Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Trenger du skjerm, mus og tastatur? Og er i så fall de inkludert i de 15 000? Du sier maksimalt 15 000. Det er mulig å bygge en mer enn "god nok" PC til godt under 15 000, i alle fall uten skjerm. Hvor interessert er du i å få det billigere? Vil du bygge selv, eller vil du ha nettbutikken til å bygge for deg? Skal PC-en bare brukes til gaming, eller også til ting som Photoshop, viedoredigering, etc? Og hvilke spill spiller du? Med et så stort budsjett regner jeg med du er interessert i rimelig krevende spill? Kort sagt, hadde det vært flott om du kom med litt mer informasjon. Lenke til kommentar
DonalD_ Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 15 000 med skjerm, mus og tastatur ja. den blir bygget selv og blir en "alt mulig pc" men mest fokusert på gaming. i dag vil de mest aktuelle spillene være Cod, bf og crysis. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Laget et forslag til deg i prisguiden: https://prisguiden.no/profil/lister/118683. Det inkluderer altså ikke skjerm, mus og tastatur. Når det kommer til skjerm kan jeg anbefale å se på en IPS-skjerm. Dustin Home har noen billigere IPS-skjermer fra Dell, for eksempel en av disse. Mus og tastatur vil jeg egentlig ikke uttale meg om. Hvis du synes dette ble for dyrt eller har lyst til å bruke mer på tastatur/mus/skjerm kan du spare en del over 1000 kroner på å gå for et i5-oppsett i stedet. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hvis du ikke skal drive med videoredigering eller andre lignende oppgaver, er i5 eller Phenom II et bedre valg for prosessor. Og når du skal ha et slikt oppsett, kan du likegodt gå for en GTX 470, EVGA-utgaven koster 2100 kr og er et særdeles bra kjøp. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Feil post... Endret 20. september 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå