protoneedhelp Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg har tenkt å lage sushi hjemme, men jeg vet ikke hvor jeg kan kjøpe sånn mørkegrønn greie (vet ikke hva det heter) sånn mørkegrønn blad man har i makirull? og hvor finner jeg sånn rullebrett, den man bruker til å rulle maki med? takk på forhånd. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Dra på Meny eller ICA spør etter sushiprodukter og du vil mest antagelig finne det Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det du leter etter heter "nori". Du kan kjøpe alt på Meny, sikkert ikke helt super kvalitet, men det fungerer kanskje greit til bruk i hjemmet? Gi gjerne tilbakemelding på hvordan det gikk. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Hvis du bor i Oslo-området finner du alt du trenger og mer til på Japan Torget. Endret 20. september 2010 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå