R0x0R Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hei! Jeg har en 5 år gammel stajonær som jeg har lyst til å oppgradere. Men hva bør jeg velge hvis jeg skal få den til å gå fortere? Den har 192mb minne, AMD Sepron 3000+, VIA- Skjermkort-Lydkort, MSI Hovedkort, 250 watts strømforsyning-fra Vikings,Windows XP HOME. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 192 mb ram? Ikke rart at det går tregt. Selv syns jeg 512 mb er lite i XP. Selv vil jeg anbefale http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=321530 som er en fin ny maskin. uten operativsystem, men vertfall brukbar til en billig pris. Lenke til kommentar
R0x0R Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 192 mb ram? Ikke rart at det går tregt. Selv syns jeg 512 mb er lite i XP. Selv vil jeg anbefale http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=321530 som er en fin ny maskin. uten operativsystem, men vertfall brukbar til en billig pris. Er den brukbar til multimedia, sånn som film, spill osv....... Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Er vel ikke det råeste den der. Om du kommer med ett budsjett så er det mye lettere å finne frem noen alternativer eventuelt. Og vil vel si at det meste av hardware du har fra før ikke er brukenes videre. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Det er nok ingen god ide å oppgradere den der PC-en. Avhengig av hvor mye penger du vil kvitte deg med kan du enten kjøpe en ny PC, eller kikke etter en brukt PC på bruktmarkedet her på hardware.no, finn.no og lignende sider. Endret 19. september 2010 av Dauemannen Lenke til kommentar
R0x0R Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Er vel ikke det råeste den der. Om du kommer med ett budsjett så er det mye lettere å finne frem noen alternativer eventuelt. Og vil vel si at det meste av hardware du har fra før ikke er brukenes videre. Jeg har et budsjett på rundt 6000 kr, pcen vil bli for det meste brukt til spill. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Her er et oppsett jeg laget for en annen forumbruker for et par dager siden. Hvis du vil bruke litt mer penger på noen produkter, anbefales en bedre prosessor. Lenke til kommentar
R0x0R Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Her er et oppsett jeg laget for en annen forumbruker for et par dager siden. Hvis du vil bruke litt mer penger på noen produkter, anbefales en bedre prosessor. Ok, Men hvor mye blir frakta på sånn cirka? Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 De fleste nettbutikkene tar vel rundt 100-150 kroner i frakt. Abbo og PC-kiosken har begge alle varene på lager, med unntak av kabinettet. Heldigvis har Netonnet det på lager og tar bare 79 kroner i frakt. Jeg har ikke sjekket frakten hos Abbo eller PC-kiosken, men men jeg vil altså tippe det ligger der i området. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Finn heller deler på dustinhome. Fast frakt på 99,- og de er ganske rimelige på alt av deler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå