jaricho Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Har tenkt til å kjøpe Logitech Z-5500 høytalerne/annlegget på www.komplett.no til 2.000kr, salget varer kun ut neste uke så har ikke mye tid på meg. Høytalerne/annlegget: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10129 Men er dette anlegget bra til film, spill og musikk som techno og hardstyle? Har levd med dissa billighøytalerne helt til nå, og hater de. Vil spille HØYT uten problemer og få en skikkelig føelse av musikken og annen type lyd, får man dette av Z-5500? :!: Endret 19. september 2010 av jaricho Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Høyt: Check Dunking: Check Føle musikken på kroppen: Check Mye for pengene: Check Hifi er det ikke, men hva kan man forvente for 2000kr. Lenke til kommentar
acebear Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 vel du får mye lyd for penga, men det er ikke noen klassehøytalere akkurat likevel, i forhold til vanlige pc høytalere funker disse meget bra. 2 k er en grei pris for anlegge... Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Tror nok jeg bestiller disse i morgen, så jeg kan ''feste'' litt i helga Siden filmzes syntes de er bra og acebear syntes de er bra/greie Og gidder ikke å gå ut med 5-7.000 for et høyttaleranlegg .. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg sa aldri at de var bra Jeg sa at de møtte kriteriene dine, og at de var mye for pengene. 1 Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Jeg sa aldri at de var bra Jeg sa at de møtte kriteriene dine, og at de var mye for pengene. Noe jeg da ser på som bra Lenke til kommentar
acebear Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jaja Jarico, jeg tror du blir veldig fornøyd med "anlegge" med tanke på prisen, hvis du ikke har ekstremt kresne ører da.. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Da har jeg mottat og ''innstalert'' det, bestilte høytalerne, bestilte mandag kveld og mottok på onsdag. Er kjempefornøyd hvis det ikke hadde vært for en ting - når jeg spiller sanger, og høres på rolig musikk elr folk som snakker på youtube så piper det nå sykkkkkkkkkkkkkkt.. Lenke til kommentar
nivve Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Da har jeg mottat og ''innstalert'' det, bestilte høytalerne, bestilte mandag kveld og mottok på onsdag. Er kjempefornøyd hvis det ikke hadde vært for en ting - når jeg spiller sanger, og høres på rolig musikk elr folk som snakker på youtube så piper det nå sykkkkkkkkkkkkkkt.. Bruker du laptop? Det kan være støy fra lydkortet/minijack-utgangen. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Nei, bruker en stasjonær pc.. og alt er koblet til skikkelig, har skjekka Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Piping? Hørtes rart ut. Har ikke opplevd dette selv... Kan det være maskinen som gjør det? Da tenker jeg eventuelt på lydkort? Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Har ikkno med det å gjøre, for piper i høytalerne selv når de ikke er kolba til pcen, bare med kontakt i veggen, og bassen er skrudd på. Sender de tilbake i morra og får nye, i håp om at de funker : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå