acebear Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hei! Da var det kanskje på tide å skifte ut originalanlegget i volvoen, siden det høres ut som det er katta som synger når jeg skrur på musikken. Når det gjelder anlegg er jeg ganske grønn, så hadde vært fint med litt hjelp med et oppsett. Montering får jeg ta som det kommer. Anlegget trenger ikke å være blant de største, dvs. helst ikke med en gigantisk basskasse som sluker hele bagasjerommet. Når det gjelder den orginale cd-spilleren er den stort som et uvær fordi den også inneholder en kassettspiller, så da må man nesten skaffe en ny som passer inn i det samme hollet. Budsjett kan være ca. 5-6 tusn, men trenger ikke være en grense. Takker for eventuelle svar =) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Vanlig 1-din spiller går fint, bare å kjøpe en slik: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/193_674/products_id/1781 Bra spiller: http://www.pixmania.com/no/no/4936771/art/pioneer/bilstereo-cd-mp3-usb-sd-d.html Siden budsjettet ikke er av det største, så kan brukt være en idè kanskje? Netonnet har 12" hertz sub til en latterlig billig penge, de har også en fin monoforsterker fra hertz til 1490kr. Videre da så trenger du et bra frontsett og forsterker til det, samt div kabler så er du i mål Lenke til kommentar
acebear Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Det der med den oppbevaringsboksen, slik at man kan bruke en normal cd-spiller var jo en snop ide. Den hadde jeg ikke tenkt på Når det gjelder budsjettet vil jeg heller øke det enn å kjøpe brukt. har en del dårlige erfaringer. ingen problemer med å strekke meg til for eks. 10k. Vi får se hva det blir da, men er litt usikker på hvilke høytalere som passer inn i bilen? Lenke til kommentar
acebear Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 jaja da ble det et anlegg til 7k, nå også monter Åhh syke for en forskjell det ble Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 HVA består det anlegget av da? Lenke til kommentar
acebear Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 kenwood spæller m/usb 4x50 watt focal høytalera Ground zero førsterkar 700 watt Cadence sub 2x12tomma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå