Gå til innhold

Kamptråd: Brann - Rosenborg

Maynard James

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha.

Problemet til Brann-fansen er at de ikke klarer å være realistiske.

- I år vinner vi serien uten problemer.

- PVM og Huseklepp er verdt minst 50 mill hver.

- Kalvenes er PL-klasse.

- Opdal er norges suverent beste keeper.

Kjenner jeg er glad over å være en Troillunge når jeg hører sånt piss fra Bergen.

Vi har en på forumet som never alt dette, så du skal ikke dra så langt for å finne dette.

vi ser at du skriver det, men du nevner jo ikke noe navn...

Personen de sikter til er deg. Step_up. Og hvis du ikke forstår det nå, så er det ikke noe håp for at du forstår det senere heller :p

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

det sprudler av Brann for tiden. Med noen forsterkninger tar vi gull neste sesong :thumbup:.

Flere ganger nevner du stor sjanse for gull neste år. Kanskje litt overdrevet at du mener det blir uten problemer.

At John Carew ble solgt for 75 blir bare å pisse på andre klassespillere som bør koste like mye. Tidenes overprising av Carew. Går Huseklepp for 75, da hadde den overgangen vært grei. Men den står fremdeles i minnet som en hårreisende pris!

75 mill for Huseklepp er tydeligvis en grei pris for karen siden Carew gikk for 75 mill. PVM er en enda større favoritt hos deg, og han er like gammel som Huse. Begge er verdt 50 mill minst ja...

Kalvenes kommer rett fra PL. Tapte cupfinalen han spilte med Dundee, men hadde mest sannsynlig vunnet den hvis han hadde vært der nå sist sesong. Han ble kåret til årets venstreback i Skotsk PL for rundt 3 sesonger siden.Kalvenes er og blir en klasseback og var viktig i opprykket til Burnley og. hvorfor han ble premiert med benken i PL kan man spørre de som tok laget ned til Championship om...

Han burde spilt for Burnley i PL sier du, noe som betyr at du hevder han har PL-klasse.

1, 2 og 3 er i og for seg korrekte, om noe overdrevet, men du har rett når det gjelder ett punkt. Opdal har du for det meste klaget på.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Flere ganger nevner du stor sjanse for gull neste år. Kanskje litt overdrevet at du mener det blir uten problemer.

Neste år har jeg sagt det er mulig ja, har vel ikke sagt noe om problemer som jeg kan huske, så akkurat punktet om uten problemer er oppdiktet. Har ALDRI sagt i år.

75 mill for Huseklepp er tydeligvis en grei pris for karen siden Carew gikk for 75 mill. PVM er en enda større favoritt hos deg, og han er like gammel som Huse. Begge er verdt 50 mill minst ja...

Har aldri sagt noe om pris på PVM...På Huseklepp kunne det blitt rettferdiggjort. han har bedre fart, teknikk, mye bedre evne til å passere motspillere, større ferdighetsregister og har levert i TL i flere år på en eller flere måter. han dominerer de fleste kampene han spiller i og presterer nå og på internasjonalt nivå.

Han burde spilt for Burnley i PL sier du, noe som betyr at du hevder han har PL-klasse.

jeg har sagt at han hadde fortjent flere sjanser ja og at jeg tror at han ville gjort en grei figur i disse kampene...man må kunne komme opp med andre definisjoner i så fall.Da holder jo både Nani og Rory Delap PL-klasse hvis alt som skal til er å spille i PL.

1, 2 og 3 er i og for seg korrekte, om noe overdrevet, men du har rett når det gjelder ett punkt. Opdal har du for det meste klaget på.

At DJ av en eller annen grunn prøver å tillegge med meninger, betyr ikke at jeg har de. Så en liten oppsummering:

1.Ja jeg har sagt at det er mulig å ta gull neste år. Men noen mente at jeg mente Brann kunne ta i år, det har jeg aldri sagt. Så dermed går punktet om at jeg skal ha sagt at de kan gjøre det i år, ut.

2.1 av 2 er korrekt.

3.hvis PL-klasse er å ha spilt i PL, da har jeg sagt det ja. Djemba-Djemba holdt jo og PL-klasse for han har jo spilt i PL.

Da var det oppklart.

Lenke til kommentar

Rory Delap er fast på et lag som endte på 11. plass ifjor. Så klart holder han PL-klasse. Det gjorde vel ikke Djemba-Djemba, ettersom han ikke fikk spille fast akkurat som Kalvenes. Det er ingenting som tilsier at verken Kalvenes eller Djemba Djemba har ferdigheter nok til å holde PL klasse. Kalvenes er ikke god nok for PL og hadde ikke fortjent å spille fast på Burnley. Hvertfall ikke i forhold til det jeg har sett i TL.

Huseklepp og Vaagan Moen er like gamle og selv om jeg klart ser at Huseklepp er bedre, er han ikke verd 75 millioner eller 50 for den saks skyld. Om han så hadde vært verdt det så burde vel ikke Vaagan Moen ligge så langt unna 50, men disse prisene er det helt vanvittige og ikke tatt ut fra den virkelige verden. Hverken Huseklepp eller Vaagan Moen er verdt noe særlig mer enn 20 millioner i dagens marked, om prisen på Stadsgaard og Moa betyr noe. De var på samme måte blant TLs beste spillere på rundt samme alder som Huseklepp.

Dere har ikke en gang teoretisk mulighet på å få gull i år, så det kunne du ikke ha ment uansett. Men man skal ikke langt tilbake i tid for å se at du proklamerte for medaljekamp for Brann etter bare et par gode kamper på rad med Skarsfjord, som er helt vanvittig i seg selv egentlig. Samme gjelder gull neste år også i og for seg, men ingen vet hva som skjer, og kanskje kan det gå rette veien, selv om jeg tviler sterkt.

Uansett så har ikke hvor feil du tar noe med saken vi diskuterte å gjøre, det handlet om hvilke facts som var riktige eller ikke.

1. er litt vag, men du tror som mange bergensere før deg har gjort, på gull neste sesong. Nesten litt som Liverpoolfansen har vært, før de gikk på en knekk som dere. Bare en av mange likheter.

2. Så sier du jo selv at du vurderer Husklepp verdig, men ikke PVM(prisantydning her hadde hjulpet). Så får tro deg på det. Vil likevel ikke si at du har framstått som en som kunne hatt denne meningen tidligere.

3. Så kan man ikke vite hva du mener, ettersom du ikke har definert PL-klasse helt. Du har hvertfall sagt at han burde spilt mer for en klubb som spilte i PL, så litt god nok for PL måtte du jo tro at han var.

4. Er bare feil. Opdal virker ikke som en favoritt.

Da var det oppklart.

Endret av Maefteda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rory Delap er fast på et lag som endte på 11. plass ifjor. Så klart holder han PL-klasse. Det gjorde vel ikke Djemba-Djemba, ettersom han ikke fikk spille fast akkurat som Kalvenes. Det er ingenting som tilsier at verken Kalvenes eller Djemba Djemba har ferdigheter nok til å holde PL klasse. Kalvenes er ikke god nok for PL og hadde ikke fortjent å spille fast på Burnley. Hvertfall ikke i forhold til det jeg har sett i TL.

du skrev i innlegget ditt at en spiller bare trengte å spille i Pl for å holde PL-klasse. For å legge den definisjonen litt til side, så synes jeg han hadde fortjent mye mer spilletid. Det du har sett i TL er Kalven i hans b-posisjon. I kampene har han ikke vært så ille heller overall...

Huseklepp og Vaagan Moen er like gamle og selv om jeg klart ser at Huseklepp er bedre, er han ikke verd 75 millioner eller 50 for den saks skyld. Om han så hadde vært verdt det så burde vel ikke Vaagan Moen ligge så langt unna 50, men disse prisene er det helt vanvittige og ikke tatt ut fra den virkelige verden. Hverken Huseklepp eller Vaagan Moen er verdt noe særlig mer enn 20 millioner i dagens marked, om prisen på Stadsgaard og Moa betyr noe. De var på samme måte blant TLs beste spillere på rundt samme alder som Huseklepp.

er tydeligvis ikke så vanvittig siden Carew gikk for over 70.

Huseklepp er klart verdt mer enn 20 mill!

Dere har ikke en gang teoretisk mulighet på å få gull i år, så det kunne du ikke ha ment uansett. Men man skal ikke langt tilbake i tid for å se at du proklamerte for medaljekamp for Brann etter bare et par gode kamper på rad med Skarsfjord, som er helt vanvittig i seg selv egentlig. Samme gjelder gull neste år også i og for seg, men ingen vet hva som skjer, og kanskje kan det gå rette veien, selv om jeg tviler sterkt.

TL har vært jevn hele denne sesongen, så hadde ikke vært helt umulig. Endrer forresten nå på min ambisjon fra gull til medalje...

Uansett så har ikke hvor feil du tar noe med saken vi diskuterte å gjøre, det handlet om hvilke facts som var riktige eller ikke.

du skal få lov til å mene at jeg tar feil ;) . hva facts?

1. er litt vag, men du tror som mange bergensere før deg har gjort, på gull neste sesong. Nesten litt som Liverpoolfansen har vært, før de gikk på en knekk som dere. Bare en av mange likheter.

men endrer på den nå ;)

3. Så kan man ikke vite hva du mener, ettersom du ikke har definert PL-klasse helt. Du har hvertfall sagt at han burde spilt mer for en klubb som spilte i PL, så litt god nok for PL måtte du jo tro at han var.

Han hadde fortjent flere kamper synes jeg, men vil ikke bruke slike definisjoner som PL-klasse. Jeg har bare sagt at han hadde fortjent mer spilletid. Men er ikke jeg som har tatt i bruk den definisjonen, så er ikke opp til meg å definere den.

4. Er bare feil. Opdal virker ikke som en favoritt.

hva tenker du på her?

Da var det oppklart.

nå stemmer det litt bedre ja...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

er tydeligvis ikke så vanvittig siden Carew gikk for over 70.

Huseklepp er klart verdt mer enn 20 mill!

Carew ble solgt mens markedet var optimalt. Uansett så kan ikke Huseklepp sammenlignes med Carew på den tiden. Han kom jo seg ut i Champions League sammen med Rosenborg. Det var jo slik Valencia fant han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...