DJ_Dark Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 God stemning. Jeg elsker Markus Henriksen. 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Herregud Markus. Du viser alle andre hvordan man skal skyte på mål. Litt flaks på slutten der, men det er ikke noe tilfeldighet at det var han som scoret. Alltid morro med seier i Bergen, hvertfall når det er kontroverser. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg har skrevet om mulige forsterkninger allerede, men tar forbehold om at de tre nevnte kan velge å bli. De forsterkningene (2 som jeg tenker, er ikke sikkert vi trenger mer enn 1 hvis Bakke blir, men det er mer tvilsomt)kan fort komme mtp at vi har ett bedre forhold til investorne enn for bare noen måneder siden. Grønner vurderes sterkt opp som stopper nr.4 allerede neste sesong, Mohus er en klegg på A-laget(er der fremdeles), noe som tyder på at han kan holde nivået, Næs holder i følge kilder TL-nivået, på høyre har vi ett talent som er ganske sikkert holder nivået hvilket betyr at vi har talenter der og, og Juninho glimtet til i dag og vi har enda ikke sett noe til Diego. Har du dømt talentene på forhånd? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Storebroren til Grønner går i klassen min. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 og hvor går du? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) ja det var litt av ett sammentreff . Ikke den lave oddsen for det... Endret 19. september 2010 av Step_up Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det jeg stusser på er at du bare for noen måneder siden sa at Grønner ikke burde få kontrakt. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg har skrevet om mulige forsterkninger allerede, men tar forbehold om at de tre nevnte kan velge å bli. De forsterkningene (2 som jeg tenker, er ikke sikkert vi trenger mer enn 1 hvis Bakke blir, men det er mer tvilsomt)kan fort komme mtp at vi har ett bedre forhold til investorne enn for bare noen måneder siden. Grønner vurderes sterkt opp som stopper nr.4 allerede neste sesong, Mohus er en klegg på A-laget(er der fremdeles), noe som tyder på at han kan holde nivået, Næs holder i følge kilder TL-nivået, på høyre har vi ett talent som er ganske sikkert holder nivået hvilket betyr at vi har talenter der og, og Juninho glimtet til i dag og vi har enda ikke sett noe til Diego. Har du dømt talentene på forhånd? Juninho og Diego har ikke overbevist enda, klart det er for tidlig å dømme, men vi må tross alt betale en sum for å få de til Bergen. I mine øyner har vi 3 spillere som vil klare å hevde seg bra i TL og muligens europa seinere. Grønner, K Møvik og Fredrik Haugen. Pluemjai har jeg også veldig troen på, men har rett og slett sett alt for lite til han. Såg han litt i pre season og der leverte han ok. Næs spiller ikke fast hos Løvene, han er dog forsatt ung, Mohus har jeg desverre ikke så veldig tro på. Matias Møvik kunne vært tippeligaens beste talent, problemet er at han ikke er blitt noe bedre siden han var 15. Har selv spilt mye mot Matias og han var et talent uten like! Vi har greit med talenter sånn sett, men det er ytterst få av de som kommer til å slå igjenom, iallefall i en klubb som brann. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Herlig! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 "Vi løper jo ikke hem" :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) God stemning! Kalvenes involvert i alle RBKs mål. Fortsatt PL-klasse, Step_up? Endret 20. september 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
wûst Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 HAhahahhaah PL-Klasse. Fyfaen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Problemet til Brann-fansen er at de ikke klarer å være realistiske. - I år vinner vi serien uten problemer. - PVM og Huseklepp er verdt minst 50 mill hver. - Kalvenes er PL-klasse. - Oppdal er norges suverent beste keeper. Kjenner jeg er glad over å være en Troillunge når jeg hører sånt piss fra Bergen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Problemet til Brann-fansen er at de ikke klarer å være realistiske. - I år vinner vi serien uten problemer. - PVM og Huseklepp er verdt minst 50 mill hver. - Kalvenes er PL-klasse. - Oppdal er norges suverent beste keeper. Kjenner jeg er glad over å være en Troillunge når jeg hører sånt piss fra Bergen. Nå er det vel en som er litt mer på de der da. Spesielt punkt 1,2 og 3. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 God stemning! Kalvenes involvert i alle RBKs mål. Fortsatt PL-klasse, Step_up? Hæ? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det jeg stusser på er at du bare for noen måneder siden sa at Grønner ikke burde få kontrakt. har jeg sagt det? har du link så jeg kan forklare hva jeg mente i så fall? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Problemet til Brann-fansen er at de ikke klarer å være realistiske. - I år vinner vi serien uten problemer. - PVM og Huseklepp er verdt minst 50 mill hver. - Kalvenes er PL-klasse. - Oppdal er norges suverent beste keeper. Kjenner jeg er glad over å være en Troillunge når jeg hører sånt piss fra Bergen. Brann-fansen? Vet ikke om noen som sier sånt som er brann supportere. Den almenne brann supporteren er kjendt for å være pessemistisk, selv om for dere utenfor byen virker det ikke slik. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det jeg stusser på er at du bare for noen måneder siden sa at Grønner ikke burde få kontrakt. har jeg sagt det? har du link så jeg kan forklare hva jeg mente i så fall? Det har du sagt her og jeg synes det er ganske klart hva du mente. For de som ikke orker å gå inn i tråden klipper jeg det ut: Greit at Grønner ikke får, han viste jo i går at han skal slite med seniorfotball i det hele tatt. Når man ikke kan markere som guttespiller, da står det ikke bra til. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 jeg sa ikke at han ikke burde få, men at det var greit at han ikke fikk. Dette sa jeg vel ganske sikkert i ren frustrasjon over feilen han gjorde. slikt skjer og er ikke uvanlig å slippe ut frustrasjon i en kamp hvor det går dårlig. Hva skjer med smileyen forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå