Step_up Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Dette er så typisk Opdal. Fra det geniale til det katastrofale. Det er så langt ute at han ikke skal slippe inn den! Bokser jo den inn i mål Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Brenn i Helvete! Du kan gi 4 frispark til Brann før RBK! Kort drøying! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Er ikke rart at RBK fremstår som de gjør i Europa når de får latterlig enkle 3 poengere i tippeligaen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Brann er som vanlig bitre, og det er saa utrolig deilig. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 MARKUS HENRIKSEN, VIL DU GIFTE DEG MED MEG? HÆRRE MIN JULDAG! VIL DU GIFT DÆ ME MÆ!?!!?!?! Trøndersk da gutt! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 2-2 etterfulgt av en enorm keepertabbe i en kamp med en veldig tvilsom straffesituasjon. Er ikke noe jeg vil kalle latterlig enkelt. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 FYFAEN SÅ FORPULT DEILIG DETTE ER. Bare se på Brann hahahah, nede i sumpa der. Bare å legge ned hele dritten. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Putter på Brann med 10 mann. Vi spiller 15 min + tillegg med 10 mann. Og likevel er det VI som kjører kampen når Brann skal prøve å mane til en sluttspurt på hjemmebane. Fantastisk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Blæh, jaja... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Fortjent seier til RBK. For Branns del er det nå positivt at det ikke akkurat er så langt opp for å matche dem, nå gjelder det bare sende spillerne ut for å jogge til regnbuens ende og finne en skatt til å kjøpe inn et par yngre talenter. Stygt redd for at neste sesong blir uten Huseklepp og PVM. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Når skal dere slutte å gjøre det så jævlig spennende Rosenborg! Hver eneste uke sliter dere og så scorer man i det siste kvarteret igjen og igjen! Og for en tur dere har. Via Kalvenes og Opdal faktisk! Straffen er også litt heldig, men kanskje riktig. Greit nok, dere var klart bedre og fortjente å vinne kampen, men skal dere være så sykt heldige likevel hver gang!? Henriksen kommer alltid med det lange hestehodet sitt og ødelegger det som ser ut som en smell for RBK. Selger han nå på TL-manager og håper at det gjør susen. 1 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 RBK sliter seg til borteseier mot et bunnlag i tippeligaen og tilhengerne er i jubelrus. Jeg ville heller vært litt mer bekymret, det er ikke akkurat overraskende at laget får juling borte mot middelmådige Europeiske lag. Det er trist at Norges to største lag ikke holder langt høyere standard. Drømmen er at vi har giganter i RBK, Brann, VIF og Viking som kan herje litt i utlandet, men vi er vel et tiår eller to unna det. Men kampen var nå underholdende, mange fine sjanser og et par gode angrep i begge ender. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Brann har vel vært relativt gode i det siste og kan regnes som et formlag? 0-3 borte mot Tromsø er iallefall knall sterkt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Vålerenga ligger nå 3 poeng foran det vi vant med i 2005, og har 2 kamper til gode i forhold til det laget. Sesongen i år har vært mer enn god nok til å sikre seriegull, men RBK taper aldri og har flaksen med seg igjen og igjen, så det begynner å se mørkt ut. Håpet er at dere mister poeng mot Godset, taper mot oss, før vi følger hverandre til siste serierunde hvor vi knuser Tromsø og dere taper poeng mot Rekdal og Aalesund(VIF2). Heller lite sannsynlig, men jeg er dødsfornøyd med Vålerengas sesong og det har vært lite å gjøre med Rosenborg i år. Taper aldri PVM ute mot VIF med karantene ihvertfall. Takk og lov! Endret 19. september 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Brann har vel vært relativt gode i det siste og kan regnes som et formlag? 0-3 borte mot Tromsø er iallefall knall sterkt. Det resultatet løy nå litt. Og med tanke på at RBK ser ut til å være suverent best her til lands og de slet mot Brann, er det ikke så rart at Brann gjør det bedre mot de som er lenger ned på tabellen. Det var ikke så langt opp for Brann for å matche et Rosenborg som virket å gi full guffe. Spesielt når de var ti gikk folk i kjelleren. Når RBK ytet slik innsats under forrige Eggen-periode ble det som regel 4-5 måls seier. Her ble det 1 mål grunnet sløvt press på ballfører og en litt feilplassert keeper. Nei, det er mer fres og kvalitet å spore på 10-åringene jeg ser på hver uke. Det er gøy og utrolig inspirerende, med tanke på Norsk fotballs fremtid. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Egentlig en ganske god kamp. Det eneste skikkelige negative er hvordan RBK presterer å sette 3 av XX antall sjanser mens Brann skårer på de 2 de har. Jeg kan ikke huske å ha sett et lignende talent som Henriksen Jr. i Rosenborg tidligere. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Angående form, Brann er 12. beste lag basert på siste 5 kamper. Ikke så mye å rope hurra for akkurat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå