Gå til innhold

Kamptråd: Brann - Rosenborg

Maynard James

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Soleklar straffe!

Så det vil si at alle situasjoner hvor ballen treffer armen skal være hands? Bare lurer siden han har armen inn til kroppen...

Så på reprisen nå nettopp at armen helt klart beveger seg ut fra kroppen for å stoppe ballen. Klar straffe.

Som jeg sa, ser du ikke det så er alt du kommer med i fremtiden bullshit fra ende til annen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

Soleklar straffe!

Så det vil si at alle situasjoner hvor ballen treffer armen skal være hands? Bare lurer siden han har armen inn til kroppen...

Så på reprisen nå nettopp at armen helt klart beveger seg ut fra kroppen for å stoppe ballen. Klar straffe.

Som jeg sa, ser du ikke det så er alt du kommer med i fremtiden bullshit fra ende til annen.

Trangsynt og irrelevant, for det første er det ikke tydelig om det er skulder eller arm, for det andre så sier vel reglene at armen er i såkalt "naturlig posisjon", så er det ikke frispark? Så hele situasjonen er snarere et definisjonsspørsmål, etter min mening...

Lenke til kommentar

Soleklar straffe!

ja det var jo litt av en konklusjon. har bare sett en rask reprise så kan godt hende jeg tar feil. men ut fra det jeg så, så det ut som om han holdt armen inn til siden...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Trangsynt og irrelevant, for det første er det ikke tydelig om det er skulder eller arm, for det andre så sier vel reglene at armen er i såkalt "naturlig posisjon", så er det ikke frispark? Så hele situasjonen er snarere et definisjonsspørsmål, etter min mening...

Når armen beveger seg mot ballen og stopper den så er det ikke et definisjonsspørsmål lengre.

Man ser også at hele armen fjærer, som om den treffer i overarmen. Man ville ikke fått den bevegelsen om den traff skuldra.

Endret av Bagh
Lenke til kommentar

Synes den såg fryktelig billig ut, men vanskelig å komme med en konklusjon før jeg se den et par ganger til. Det som suger mest, er at en slik kontroversiel avgjørelse potensielt avgjør kampen. For Rbk har ofte en tendens til å være litt heldige med slike avgjørelser.

Men der smalt det 2-2.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Brann må kjøpe nye spillere, nå er det rustent "!!-. >Å få tilbake han vinnie jones duden Karadas (hvor spiller han nå forresten?)

Kort oppsummering så langt:

En off-dag for Brann.

Noe som ikke er straffe i følge meg, Langli og ett par andre i tråden.

Og vi spiller mot tabelleder.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! mjøsas Beckham! :D Og Juninho! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...