Qvalmfkz Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Som sagt i tittelen, jeg trenger noe og sysle med i studenttiden! har selfølgelig helt villt med fritid, så tenkte meg og lage noe som f.eks kulemølle,hjembrentanlegg.. Noen som har forslag til noe lignende jeg kunne lagd? :-) noen andre forslag bortsett fra brygging av alkohol? Endret 20. september 2010 av Seig mann Lenke til kommentar
Xenomorphis Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Hjemmebrenning er ulovlig hvis vi snakker om sprit her.. Å sette igang ett vin/øl-apparat derimot er lovlig. Google deg frem til det =) Som student vil det å lage sin egen vin/øl hjelpe veldig på økonomien! Endret 19. september 2010 av Xenomorphis Lenke til kommentar
Qvalmfkz Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Hjemmebrenning er ulovlig hvis vi snakker om sprit her.. Å sette igang ett vin/øl-apparat derimot er lovlig. Google deg frem til det =) Som student vil det å lage sin egen vin/øl hjelpe veldig på økonomien! Sprit, er ikke det lovlig så lenge du bare produserer til eget bruk? Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Nei. Øl og vin til eige bruk. Edit: Dessutan smaker jo sprit skit allikavel. Vertfall heimbrent! Øl derimot, det kan det hende du får til bra. Endret 20. september 2010 av Bonnskij Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå