hawaii2k Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 For en stund siden bestemte Vista på laptopen min seg for å ikke "finne" den eksterne harddisken min (WD 1 TB). Når jeg kobler til USB-kabelen inn i pc-en får jeg beskjed om at "initio default controller er innstallert og at disken er klar til bruk". Den kommer ikke frem i min datamaskin, ei i datamaskinbehandling. Indikatorlyset for strøm lyser og jeg hører at det er aktivitet inni den lille boksen. Jeg har også prøvd andre USB-kabler, alle USB-inngangene som er på laptopen. Jeg har klart å få tilgang til innholdet da jeg prøvde disken hos en venn. Da går jeg nesten ut fra at det er noe hokus pokus på datamaskinen min, eller? All hjelp mottas med en stor dose takk på forhånd. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Du kan prøve dette. Gå inn på diskbehandling å gi ny stasjonsbokstav. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Kanskje et megadumt spørsmål, men endre hvilken stasjonsbokstav? Disken som jeg vil ha tilgang til vises ikke i diskbehandling. Lenke til kommentar
OnklD Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 På wd's sider finner du divers hjelpende programmer, prøv med "wd diagnostics tool", det burde gi deg en ide av helsen til harddisken. Siden den summer opp og "er klar til bruk", er det ett håp om at den dukker opp der og. Support.wdc.com/download Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Det ser virkelig dårlig ut. Det diagnoseringsprogrammet fant den ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå