kentroan Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 er macbook pro 13,3 en god mac? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kort sagt, ja. Det er vel den billigste Pro'en - men like solid og anvendelig som storebrødrene. Skal du ha Mac til under 15k, så er vel 13" det beste valget. Macbooken, den hvite er en skranglekasse i forhold, men den fungerer den også. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Den hvite unibody MacBooken kan ikke sammenlignes med den tidligere som sprakk på alle kanter ved det minste vindpust, ellers enig med forrige taler. Med andre ord: MBP 13" er en topp maskin, men gapet kvalitetsmessig ned til den hvite er ikke så stort som tidligere. Om den er verdt pengene for trådstarter blir nødvendigvis en helt annen sak; kommer jo an på hvor mange gode alternative bruksområder de samme kronene har ... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Kort sagt, ja. Det er vel den billigste Pro'en - men like solid og anvendelig som storebrødrene. Skal du ha Mac til under 15k, så er vel 13" det beste valget. Macbooken, den hvite er en skranglekasse i forhold, men den fungerer den også. ytelsesmessigt er de ganske like;) Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 MBP 13 vs MB 13 Så har MBP mer ram, IR reciever og SD kort leser som standard. Dette har ikke MB. Pluss at MBP har ikke jalla plastikk sånn som MB har. et enkelt valg spør du meg Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 hadde lett valgt en mbp selv. god maskin. skal ha den selv snart Lenke til kommentar
Diskusjon789 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Absolutt - JA ! Jeg har hatt en MBP i 1,5 år nå og er kjempefornøyd. Harddisken er 99,99% lydløs. LED skjermens lysstyrke justeres automatisk. Magic Mouse er fantastisk (kjøpes extra på Apple Store) Operativsystemet Snow Leopard - verdens beste ! Kabinett i aluminium. Med CleanMyMac o.l er Apple MacBook Pro en fryd å bruke. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 God Mac, ja. Verdt pengene, nei. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 hvorfor er den ikke verdt pengene? Lenke til kommentar
Zenil Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 er macbook pro 13,3 en god mac? Ja det er det Jeg har selv 17, 15 og 13. macbook pro 13 er den jeg bruker nå. Har gitt de 2 andre til mine barn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå