DirtyDrifter Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hallo Har lagt ut mitt problem på Samsungmobile.co.uk, men har ikke fått svar. Trenger det litt kjapt. Jeg er VELDIG usikker på hvordan jeg kan være dønn sikker på at mobilen ikke er koblet til på mobilt nettverk. Jeg ser ett ikon øverst på skjermen som har en liten pil opp og en pil ned, de blinker når jeg er på nett så jeg kan vel være sikker på at det er ikonet som viser om jeg er på nett. Når jeg ikke er på nettet med mobilen, så står det fortsatt på Settings->Mobil Info->Status at jeg er koblet til Mobilt nettverk. Hvordan kobler jeg meg fra? Dette blir dyrt for meg i måneden vis jeg er kobla til Mobilt nettverk hele dagen. Please help me ! Lest i bruker manualen, den sier bare hvordan koble seg til nettet, ikke koble fra. Er en komplett newbie på Samsung siden jeg kjøpte min første i går. Tusen tusen takk på forhånd til seriøse svar ~Emil Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Innstillinger --> Trådløs og nettverk --> Mobilnettverk --> Bryteren for Dataroaming skrur dette av og på. Eventuelt, du kan laste ned den gratis widget'en APN OnOff, så du har kontrollen direkte fra skrivebordet (eller hva man nå kaller bakgrunnsflaten i Android). Endret 19. september 2010 av Onkel 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå