Nyskjerrigperen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Okay, det sier seg selv. Men, jeg får virkelig kjempe vondt! Er det normalt? Man skulle tro at de kunne ta litt i, og at det skal gå bra. Men når han er helt inni meg og penetrerer så gjør det så utrolig vondt, så han må roe ned og gå ut igjen. Akkurat som om det er noe som stopper den midt inni kjeden. Det er veldig frustrerende! føler jeg ikke får max utbytte av sexen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kan det være at han er borti livmorhalsen ? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Han har vell en utrolig lang en? Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Kan det være at han er borti livmorhalsen ? Vet ikke.. kan det? Han har vell en utrolig lang en? Jeg har ikke vært borti mangen av dem, men de jeg har vært borti har vært forskjellig, stor og liten. Men har gjort vondt med alle. Kanskje selvfølgelig litt verre med han som hadde den store.. hehe. men ja. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kanskje dere bør prøve ut nye stillinger? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Kan det være at han er borti livmorhalsen ? Vet ikke.. kan det? Har ihvertfall sett det nevnt her inne tidligere, at det ikke nødvendigvis er så godt. http://en.wikipedia.org/wiki/File:Scheme_female_reproductive_system-en.svg Og dette varierer selvfølgelig, som alt annet, men det trenger ikke være mer enn ca 10 cm inn til livmorhalsen. Endret 20. september 2010 av Thomas_H Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Kanskje det rett og slett er noe som må gå seg til. I begynnelsen bør dere hvertfall fokusere på å få deg skikkelig kåt, også bruke glidemiddel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg