zargo Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 hey jeg skal oppfatere biosen til hovedkortet mitt. Jeg gjorde det for lenge siden på en anne hovedkort men husker ikke. Når jeg lastet bios oppdateringen så var den på engelsk, og jeg er ikke flink i engelsk. Noen som kan fortelle meg detaljert hvordan man oppdatere biosen på norsk Må oppdatere på grunn av skjermkortet Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 hva slags hovedkort har du? Lenke til kommentar
zargo Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 MSi KT4V MS-6712 er det greit nok infromsjon ellerr? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 MSi KT4V MS-6712 er det greit nok infromsjon ellerr? det er sikkert nok info. jeg har aldri brukt MSI, så jeg vet ikke hvordan man gjør det. men alt står veldig detaljert i manualen. Lenke til kommentar
zargo Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 takk men det beste hadde vært hvs det hadde vært på norsk sliter med engelsk Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 takkmen det beste hadde vært hvs det hadde vært på norsk sliter med engelsk tror ikke at det finnes mange guider på norsk. men det kommer sikkert noen som har MSI og vet hvordan man gjør det og kan forklare på norsk til deg. Lenke til kommentar
zargo Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 jepp skal prøve takk for hjelpen da ¨hvis det er noe jeg lurer på tar jeg kontakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå