kreppsen Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det kan du ikke. VISA Electron er kun et bankkort. Feil, mitt Nordea kort er Visa Electron. Kan brukes på nett. Var litt rask der, men som sagt tidligere i tråden Nordea er ett unntak og det gjelder ikke hans nåværende bank og er derfor en smule irrelevant. Ta deg en tur i banken i morgen og snakk med rådgiver i Sparebank Sør. Min bank har heller ikke på sidene sine at du kan få vanlig debetkort når du er x-antall år, men de nekter deg heller ikke et kort så lenge du er over 15 og har foreldrenes underskrift. :-) Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Har snakket med foresatte og Mamma blir med i banken på torsdag. Håper jeg får det. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Har snakket med foresatte og Mamma blir med i banken på torsdag. Håper jeg får det. Tror du må ha med underskrift osv. fra den andre foresatte også. Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det varierer. Du skal ha underskrift fra vergen eller vergene alt etter om det er en eller to. I de aller fleste tilfeller står begge foreldrene dine oppført. Dette vil du bli opplyst om i bank. Lykke til på torsdag! Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Takker Kreppsen. Er det virkelig nødvendig og ha med begge foresatte? Foresatte er ikke skilt. Når jeg fikk Visa Electron, var det nok med en av foresatte sin underskrift. Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Herre gud, åkke dere diskuterer ennå. Er det så vanskelig å skaffe et visa-kort;O Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Haha, Battlefield, jeg ler litt av at det er du som kommer med kommentaren da du har vært den mest aktive i tråden. Latterlig Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Bruker har fått svar på det han lurte på. Jeg velger å stenge tråden nå, da de to siste sidene nesten utelukkende er offtopic og krangling rundt økonomisk modenhet. Kristian Moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg