Liberalistiske Samebror Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kom over denne saken igår, og lurer på hva folk mener om dette og da spesielt dere jenter. Opplever dette, og hva er isåfall grunnen til dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg kom åver Denne artikkelen som kanskje kan være en grunn Lenke til kommentar
dkny Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Gutter er mye mindre kritiske til hvem de ligger med enn jenter. Jenter kan selvsagt ha sex av grunner som at de vil føle seg sexy, få erfaring, være med hvem som helst hjem når de først har dratt på byen, gjøre det fordi det er ventet når de er i et forhold os.v....men det er ikke sagt at de er veldig tent fordet. Jeg tenner ihvertfall ikke på noen som jeg ikke synes er awesome. Jenters orgasme har mye med det psykiske å gjøre, og om jeg allerede tenner på ham har det ingenting å si hvordan han er i senga, denne artikkelen her stemmer 0% for min del iallefall: Denne Liksom, hvis han har egenskaper som frastøter meg, som fedme, kan han godt være en proff i senga, han hadde aldri hatt sjangs til å tenne meg fordet. Endret 19. september 2010 av dkny Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Jeg kom åver Denne artikkelen som kanskje kan være en grunn Lol. Tydelig at artikkelen er skrevet av en kvinne. Btw, når det gjelder klitorisstimulering. Klarer ikke kvinner å gjøre noe selv? Vi må stille opp med både penis og hender? Hva skal de gjøre da? Er ikke alltid man har hender ledig. Endret 19. september 2010 av McBitch Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kom over denne saken igår, og lurer på hva folk mener om dette og da spesielt dere jenter. Opplever dette, og hva er isåfall grunnen til dette? Jeg kjenner meg ikke igjen, så jeg er vel en av de 2/3 som er "heldig". Og jeg tror ikke gutter generelt er mindre kritiske til hvem de har sex med enn det jenter er. Jeg tror det går på individ og ikke kjønn. Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Når ble fedme en egenskap? ... Og har egentlig ikke et inntrykk av at gutter er mye mindre kritiske til hvem de ligger med. Finner derimot en liten tendensiell forskjell når det kommer til tenning: Jenter opplever jeg oftere på forhånd må være psykisk tent, det være rettet mot en person eller ulike situasjoner (som for eksempel på forhånd positiv til ONS). Gutter derimot er oftere slik at de bare kan tenke; hadde vært digg... så starter tenninga. Selvfølgelig veldigveldig sort-hvitt. Endret 19. september 2010 av blured Lenke til kommentar
Vikestart Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Bare noe tull... De har tydeligvis lite å skrive om... Lenke til kommentar
dkny Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Når ble fedme en egenskap? ... Innrømmer at det var dårlig språk, men i tillegg til at jeg ikke liker å se/ta på det, sier det også en god del om personligheten til gutten om han velger å være feit. Om han ikke liker å være feit selv, sier det at han har for liten selvkontroll og ikke tar vare på seg selv og sin egen kropp. Om han liker å være feit, sier det at vi har for forskjellig estetisk sans. Så sånn sett sier det jo litt om egenskaper. Og har egentlig ikke et inntrykk av at gutter er mye mindre kritiske til hvem de ligger med. Uenig. Du har da lest/hørt om gutter som kan ta med hva som helst hjem fra byen? I tillegg er jenter ganske stæsjet opp når de er på byen, og tviler på at gutter tenker noe over om hun har bra personlighet, om de kan ha et forhold senere, om hun ser bra ut i vanlige klær uten sminke og fest-klærne os.v. De tenker bare, som du sa selv, "det kunne vært digg." Finner derimot en liten tendensiell forskjell når det kommer til tenning: Jenter opplever jeg oftere på forhånd må være psykisk tent, det være rettet mot en person eller ulike situasjoner (som for eksempel på forhånd positiv til ONS). Gutter derimot er oftere slik at de bare kan tenke; hadde vært digg... så starter tenninga. Selvfølgelig veldigveldig sort-hvitt. Ja, helt enig. Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kan det ha noe med at den gjennomsnittelige norske kvinner ikke gidder å yte så mye i senga? Det er tross alt et samspill mellom to personer og "hvis den ene ikke kan danse" da hjelper det ikke mye uansett hvor proff den andre er. Noe av saken fra den norske dame, sier ikke alle her, er at det er mannen sin feil om sexen er dårlig. Uansett hvem som kløner det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg