NoxRy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hei. Kunne tenkt meg ut på fest for å treffe nye folk (og kanskje gamle kjente) Noen som kjenner til noen fest i Trøndelag neste helg? Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Fl5oA-Gb0tQ Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Haha, kult Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Virkelig ingen? Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Virkelig ingen? Tror du må definere spørsmålet ditt. Trøndelag er et stort område, og det er ikke sikkert noen vil invitere en vilt fremmed person på fest. Er vel lettere å bli kjent med folk om du går ut med de du jobber/går på skole med... Endret 20. september 2010 av Blodsbaronen Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Det jeg egentlig mente var vell egentlig om dere kjente til noen offentlige fester Mente virkelig ikke at noen skulle invitere meg hjem til seg på fest Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Du må fremdeles definere spørsmålet ditt. F.eks, om det er gammeldans i menighetshuset eller raveparty i Trondheim Spektrum... Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Beklager, skjønte ikke det Er nok ikke type rave/dance klubber jeg tenker på. Er mer ute etter fester med live band som spiller, men jeg tar imot alle forslag. Ville bare høre om det finnes noe sånt i nærmeste framtid. Hvis ikke må man lage fest selv ;p Lenke til kommentar
Erav Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det du lurer på er hvordan utelivet i trøndelag er. googlet det for deg det mangler bare for deg å google litt og finne utesteder rundt deg. 1 Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det jeg egentlig mente var vell egentlig om dere kjente til noen offentlige fester Mente virkelig ikke at noen skulle invitere meg hjem til seg på fest Herregud da mann, skriv hvilket område i trøndelag du er interessert i å feste da. 2 stykker som skriver ganske klart og tydelig at du må definere området hvor du vil feste hen men neida. Så nok et spørsmål til TS; Hvor bor du i Trøndelag ? Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Selbu, time unna Trondheim. Halvtime fra Stjørdal. Rolig mann. Har da bil å sjåfører derfor jeg ikke skrev konkret Så det spiller ingen rolle hvor i Trøndelag Lenke til kommentar
Chanettemarie Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Er alt i fest i trondheim i helgene:p hehe Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Er alt i fest i trondheim i helgene:p hehe Tviler ikke på det Lenke til kommentar
sixx Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Eller så er det drekkarlag opp til flere ganger i uka til meg:P Blir vel alkoholiker om ikke lenge Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Hehe. Var faktisk i Trondheim på fredag, var utflyttingsfest fra Solsiden til søsteren av en kompis. D var litt nice. De andre gikk jo seff å la se ganske tidlig, så jeg og kompisen gikk litt rundt i byen, kikka på andre fulle folk, før vi satte oss i bilen å hørte på musikk til klokka var 5 på morran ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå