Veggis3 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Heisann! Skal kjøpe meg en ny pc nå, den jeg har nå er 4 år gammel å begynner å slite med og dra spill osv. Jeg spiller wow, vil gjerne dra World of Warcraft fult ut, siden for øyeblikket så lagger det på laveste grafikk. Tenkte ikke på noe spessielt beølp men vil helst slippe å gå over 5-6 tusen. Den skal brukes til dataspill, ( World of Warcaft, Counter Strike) ellers så brukes den til å være på nett for det meste. Skal brukes til Spill, skrev over. Prisantydning. vil helst under 5-6 tusen Den skal ikke overklokkes, har ingen aning hvordan dette gjøres eller hva det er så nei Har hatt AMD på denne men vil bruke det som er best for gaming så er igrunn åpent for alt Skal KUN ha pc! har tastatur, mus, skjerm osv fra før av. Gjør ikke noe om jeg må bygge den selv, er litt rusten der men har noen kompiser som er flinke på det område! Så håper det var nok til å få hjelp til og finne Pc, evt deler til pc =) Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Denne vil vel være i nærheten av hva du kan klare av gamer pc til den prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå