Stove Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Ser etter et bra kamera til max 4000,- Har sett meg ut Sony DSC -P72, Casio EX-Z3 og Canon Powershot A70, og lurer på om noen har noe positivt/negativt å si om disse? Er også åpen for andre forslag.... Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg vet ikke så mye, men jeg har nettopp vert igjennom valget, får mitt A70 i morgen Lenke til kommentar
raysv Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg ville nok havnet kanskje på A70 av de, er faktisk litt usikker. Minusene til A70 sånn som jeg ser det er røde øyne, problemer med å få skarpe bilder, samt størrelsen (nesten en halv kilo jo ) Casio EX-Z3: det fine her er størrelsen, etter det testene sier så tar det bra bilder, men mangler AF hjelpe lampe å er da noe dritt å bruke innendørs. Sony DSC P72: jeg har ikke prøvd P72, men har prøvd et par av de andre i serien, tar greie bilder, men har så og si ingen manuelle instillinger og jeg syns det har en autofokus som er litt i treigeste laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå