Gå til innhold

Flere som er lei WotlK og gleder seg til Cataclysm?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært veldig lite aktiv de siste 2-3 månedene, akkurat som jeg hadde rett før TBC og Wotlk også. Det er ikke noe annet igjen for meg å gjøre enn LK Heroic, som jeg har null interresse i og levle alts, som er stort sett det eneste jeg gjør. Har to characters som er 71 og 73 som jeg kunne tenkt meg å få til 80 før Cataclysm. Ellers så gjør jeg ingenting.

 

Jeg har en uvane med å bare spille ett eller to spill om gangen. Naturlig nok så har WoW dominert mye av spilltiden min, så jeg prøver å bruke disse månedene før Cataclysm release til å spille igjennom spill jeg har gått glipp av.

 

Hvis jeg husker rett så har deler av LOTRO blitt gratis, er kanskje verdt å sjekke ut?

Endret av Ercles
Lenke til kommentar

Har ikke raida siden mai (med unntak av et par VOA runs når jeg har kjeda meg), så ja, jeg ser frem til Cataclysm, bare prøve å finne ut hva jeg skal spille. Står mellom warlock og shaman.

 

Har småspillt litt age of conan i sommer, utrolig at et så stemningsmessig (grafikk, miljø og lyd) perfekt spill mangler så mye av gameplayet (ut fra mine forventninger) at jeg fort vender tilbake til wow :p

Lenke til kommentar

Finnes en god del :

 

Runes of Magic.

Dungeons and Dragons Online.

 

Fremhever disse da jeg har erfaring med begge to, synnes D&D er best men mange som er dypt hekta på ROM.

 

Tenkte jeg skulle ta en titt på disse 2 spill, under ROM gameplay, kommentarer finner jeg:

 

this isnt A copy of WoW its better then WoW cuz it has ROM and WoW just sounds gay when u say it and ps we all know ROM is better then WoW

 

Jesus, spillet er jo så elendlig forhold til wow da, tror ikke fyren har spilt wow at all :!:

 

Men nei, de der 2 spill var jo bare elendig, da laster man heller ned lord of the rings online, koster sikkert 99kr i butikken elns, men må vel ha amerikansk, siden EU ikke er klar med gratis gaming enda.

Lenke til kommentar

Gleder meg som en unge til Cataclysm selv. Skal bli digg nå som HC dungtions og epics faktisk grever noe av gruppen du gjør den med og ikke er så easy mode som alt i WotLK er, med unntak av enkelte bosser som LK HC. CC blir en del av dungeons og instances igjen og epics skal føles epic og ikke som free loot som det er i dag.

Lenke til kommentar

Etter å ha prøvd PTR så kan jeg ikke akkurat si at jeg gleder meg.

 

Flere sier at det vil bli bedre på level 85 med bra gear, men jeg tviler...

 

Som alltid ved nye expansion er det en del ting som trenger tuning. Det vil sikkert ta en del tid før alt er på plass. Bare å ta min egen class, som er feral cat druid, hvor ting ikke var bra før T8 i WotLK og T5 i TBC (T4 var første sett i TBC og T7 i WotLK). Feral Cat suger ganske hardt på PTR for øyeblikket, men jeg har ingen tvil på at det blir bra når ting blir tuna, da skills og slikt er bra.

Endret av Gralle
Lenke til kommentar

Er vel ikke lei helt enda, men klart jeg gleder meg til Cataclysm...

For å si det sånn, hvis alt du gjør er dailies, weekly og VoA, har du jo ikke så mye innsikt i det WoTLK har å by på.

WotlK har vel ikke så mye å by på for de som har fullt 277 iLevel gear og Wrathful gear. De fleste er vel ikke på det nivået, men en del er.

Lenke til kommentar

Er vel ikke lei helt enda, men klart jeg gleder meg til Cataclysm...

For å si det sånn, hvis alt du gjør er dailies, weekly og VoA, har du jo ikke så mye innsikt i det WoTLK har å by på.

WotlK har vel ikke så mye å by på for de som har fullt 277 iLevel gear og Wrathful gear. De fleste er vel ikke på det nivået, men en del er.

 

Har 277gear selv, men jeg var heller ikke den som sa jeg var lei wotlk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...