feggy Skrevet 20. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Hmm, den var jo litt stilig. Men hvor kjøper man dette? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Jeg kjøpte min i London. Du får dessverre ikke tak i Banana Republic i Norge. Fant ikke noe på siden der ang sending til Norge. Endret 20. september 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 hmm.. Litt drøyt å reise til London for meg, tror jeg. Men det fins vel greier i Norge også? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Vet at Volt har hatt trench før. Ellers kjenner jeg ikke butikkene i Bergen så godt. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Hmm.. Jeg får ta meg en tur rundt om da. var på instinct i dag og prøvde en. Grå, enkeltkneppet og for stor. På den positive siden følte jeg at den var skikkelig stilig til tross for "manglene", så tror jeg må gå for dette. Noen som har trench fra Bergensområdet? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Jeg har en grei en fra Zara, du kan jo sjekke der. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 21. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Er det Zara i Bergen? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Var visst ikke det... Men de har nettbutikk. Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Ja, men noen butikk-butikker og ikke nettbutikker liksom. Her i bergen, ikke så dyre heller. Har noen noen forslag? Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Eg bare tullet, mente det ikke. Fortsett å snakk h Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå