feggy Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Er det under noen omstendigheter muligheter for å bruke en svart trench som frakk? Lurt på kjøpe begge deler, men hvis trench fungerer ser jeg ikke poenget med begge.. Noen tanker / innspill? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Trench coats er jo en type frakk Lenke til kommentar
feggy Skrevet 19. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Ja, det jeg også har kommet fram til. Men hadde dere reagert hvis noen gikk i feks dress og trenchcoat? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Trenchcoats er vel forbeholdt blotter-pervoer og folk som vil skjule masse skytevåpen når de går inn på skolen? 2 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Det er òg en liten minoritet som bruker plagget for å holde varmen om høsten og våren. 4 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Ja, det jeg også har kommet fram til. Men hadde dere reagert hvis noen gikk i feks dress og trenchcoat? Nope, ned burde gå helt fint Bare se etter at trenchen passer med en dress under, for eksempel i skuldrene. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Ja, det jeg også har kommet fram til. Men hadde dere reagert hvis noen gikk i feks dress og trenchcoat? Hvis det er dårlig vær ville det vært mer naturlig med en trench enn en vanlig frakk. Men på vinteren er det en annen sak. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Trenchcoats er vel forbeholdt blotter-pervoer og folk som vil skjule masse skytevåpen når de går inn på skolen? Du tenker på duster frakk. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 19. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Men okei.. Trench funker altså fett hvis jeg forstår dere riktig Er det noen vitale ting man må huske på når man går til anskaffelse av en slik en? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Gå for en dobbeltspent. Vær obs på armlengden - ser dumt ut om de er for lange eller for korte. Sjekk at spennen ser ordentlig ut og ikke ser ut som no plastdrit. For øvrig kan du jo bare knyte "beltet" bak og du har noe som forfra ser ut som en frakk. Synes personlig ikke det ser pent ut når man dropper hele beltet ettersom hempene bak røper hva du egentlig går med. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Trodde det var viktig å ha videst mulig trenchcoat så du kan skjule flest mulig våpen før du tar en skolemassakre? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 19. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Skjønner at du ikke er fan av trenchcoater, Bytex? Hva ville du heller gått for? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Allværsjakke ftw. Vindtett og vanntett. Endret 19. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Ja det er jævlig pent til dress.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Selv bruker jeg en rød seiljakke til dress, holder meg varm, puster og er bare utrolig classy... Idiot. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Jeg skal gå med beige trench til bukse og jakke i kveld. Har knytt beltet bak på ryggen, dette gjør også at den får litt slimmere fit som passer meg bra siden jeg er så tynn. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Nice. Noen ideer om hvor jeg kan få kjøpt en skikkelig trench? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Kommer ann på hvor mye penger du vil bruke? Og hvor du holder til. Endret 20. september 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Bergen. Og eeehm.. Hvor mye pleier en trench å koste? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Jeg har en eldre verson av denne det er jo hyggelig pris på den, det merker man også på kvaliteten, men fortsatt verdt pengene. Det er nok ikke lett å komme under 1500,- vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå