OdinTheGod Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg har kjøpt denne: Netgear Stora MS2000 1,5TB Jeg har installert de programmene som fulgte med. Etter mye tullball får jeg ikke dette til.. Finnes det en enkel måte å få tilgang til min NAS? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Man trenger egentlig ikke noe program for å få tilgang til en NAS. Først må man ha en router på hjemmenettverket, da får NAS boksen tildelt en IP adresse fra denne. Så er det forskjelige metoder for å finne ut hvilken adresse dette er. Antagelig kan et av programmene som fulgte med gjøre dette. Når man har IP adressen brukes webleseren for å komme seg inn på administrasjon og oppsett. Her initialiseres disken, man setter opp nettverskdeling og gir den et navn. Så er det bare å gå inn i Windows utforsker og koble seg opp mot nettverskdisken. Får du til noe av dette? Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Nå får jeg det til :-) Plagde virkelig med dette i går.. Overfører til boksen nå.. Håper bare TVn finner den så jeg kan bruke boksen igjennom nettverket :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå