Canaye Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hey min skift tast poppa ut og nå får jeg den ikke på plass igjenn noen som kan hjelpe meg ? selve festet er i biter men ikke noe er knekt ! Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Er det meningen at vi skal komme hjem og sette den på plass for deg da? Eneste måten jeg ser at du kan få hjelp med det der er å få noen som er fysisk i nærheten til å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 jeg tenkte meg at du kom og satte det på plass ja Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ja, men da er jeg på vei jeg da Eneste jeg kan si er at du får prøve deg frem med å få delene på riktig plass. Sleit selv med det på en gammel laptop i sin tid, endte opp med å kaste tasten og heller trykke på knappen under. Det der er pirkearbeid Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 vurderer og ta den med på elkjøp og få de til og fixe det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå