Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenger tips til "pene" extralys til Polo 6R

Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg foreslår sånn som den nederste, men det går an å montere større lykter på taket, + du får plass til et par på utsiden av speilene også. Kanskje noen stykk under skiltet, 4 lykter som lyser bakover fra taket. Jeg tror kanskje at ved å bytte ut de 4 foran med f.eks 15 små xenonlamper (type Comet 200 Xenon), så hadde det blitt bedre. I tillegg er det plass til i vertfall 4 slike FF50/FF75-lykter (slike lavprofillamper) under takgrinda.

Uansett.. jeg vet ikke hvorvidt det er mulig å montere noe flatt på fangeren? Det avhenger av om det er mulig å montere noe på baksiden som holder dem fast + støttestag bakfra. I tillegg kreves det da lykter som er veldig tynne bakover.

Plate bak skiltet er en veldig lettvint løsning, som har den fordel at det veldig enkelt kan demonteres uten problem, men ikke forvent å kunne sette noe større lykter på slike rammer uten ekstra støtte bakfra. Med plastfanger må det nok 10-15 skruer til for å holde rammen fast, og selv da kan det bli vibrasjoner som følge av at hele fangeren ikke står stille.

Akkurat hvilken type lykter man monter på dem er ganske vanskelig egentlig.. et par Comet-lykter (de runde) eller Rallye 3003 Compact burde vel kanskje fungere? Evt. finnes det veldig små lykter, som f.eks Bosch Compass 100 (tror de heter det). Disse har den ulempen at de lyser veldig, veldig smalt og nytteverdien av dem kan faktisk diskuteres noe..

(Bare vær oppmerksom på at disse lysrammene med 4 eller flere lys på er ikke lovlig i Norge)

Endret av gxi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...