Gå til innhold

Ser etter ny bærbar (vaio)

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er på utkikk etter ny bærbar PC. Er ingen gamer, men liker å spille litt sammen med venner for moro skyld. Trenger god lagringsplass, og den må ikke være for stor/tung. Gikk innom Sony-butikken i sentrum i går og så tilfeldigvis denne:

http://www.sony.no/product/vn-e-series/vpcea2s1e-g

Den virket jo sinnsykt nice mtp på utseendet, størrelse og vekt. Specs'a ser jo også greie ut, spør du meg, men batteritiden var heller dårlig... 3,5 timer er da veldig lite? Ser at f.eks. macbook har 10 timer påstår de (kan ikke ha mac av diverse grunner).

Noen andre alternativer til Vaio der ute som ikke koster mer enn 8000?

Takk :)

Endret av Galdust
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Acer timelinex med ATI HD5650 skjermkort byr på opp til 8 timer ( 6 cell batteri) eller 12 timer (9 cell batteri). Og er innenfor prisrammen din, om du klarer deg uten optisk stasjon anbefaler jeg absolutt 13.3" utgaven da denne har langt bedre kjølesystem enn 14" og 15.6" og derfor er kjøligere under bruk. Disse er kraftige nok til spilling.

Asus U45JC gir opptil 10 timers batteritid, men skjermkortet er for svakt for det meste av nyere spill.

Asus n82JV er også et alternativ, men den stiller nok i samme batteriklasse som vaioen.

HP envy 14" er også en god maskin med ATI HD5650 og grei batteritid på 6-7 timer, men prisene starter rundt 10 lapper.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...