neoman Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hei Pcen min skrur seg av under spilling. skjer vær gang jeg spiller noe etter ca 5-10 min. den kan stå på hele dagen + att jeg kan se på filmer å surfe på internett hele dagen, men så snart jeg starter å spille skrur den seg av, har aldri hatt dette problemet før. Problemet oppsto etter att jeg åpnet pcen min for å fjerne støv, jeg brukte gummihansker til en vær tid. jeg fant forøvrig en løs vifte inni pcen som løsnet når jeg prøvde å sette den på plass igjen, så jeg måtte ta den ut, så pcen oppererer nå bare med 1 vifte, kan det være grunnen til att den skrur seg av? Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Har du målt varmen? Du kan bruke speedfan o.l Endret 19. september 2010 av roffenn Lenke til kommentar
neoman Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 (endret) laste ned speefan. GPU var på litt over 50 under vanlig surfing, og på ca 60 under spilling av starcraft 2. temp 1 var på 74 C og core på 54 C alle disse hadde ett brennende merke på seg noe jeg tolker som att det er for varmt.all tempratur økte forøvrig under spilling og krevende aktivitet, kan dette være grunnen til att den skrur seg av? Endret 19. september 2010 av neoman Lenke til kommentar
genesis Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Jeg ville ikke brukt gummihansker.Ta av maskinen + skru av strømmen bak ved strømforsyningen.Ta ut andre kontakter enn strømkontakten som går til strømforsyningen.Da er kabinettet jordet og når du tar på det (uten hansker) vil det ladet deg ut.Bare ikke sitt på ullteppe eller ha lignende klær og forhold som raskt "lader deg opp".Ta på kabinettet ganske ofte for å være sikker på at du ikke får for "høy spenning."And here is what i really was going to ask:Kan du ta bildet av innmaten til maskinen, og merke av hvor du fjernet denne løse viften? Endret 7. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå