Xenomorphis Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Halla! Jeg er Xenomorphis! Hører for det meste på hiphop/rap, men er åpen for dubstep, psychedelica og litt diverse. Drevet litt med låtskriving på hobbybasis. Ble introdusert for dette forumet gjennom minecraft ^.^ Fett å finne veien til dere! Håper forumet hjelper meg gjennom våkne netter uten søvn og lignende f**nskap. Jeg er forresten en 21 år gammel fyr.. Men jeg så responsen på 'Jente 15' tråden og tenkte at flere ville finne veien til introduksjonen av Xenomorphis hvis jeg gjorde om litt på topic. Ha en fortsatt god dag videre 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Velkommen om bords. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg er forresten en 21 år gammel fyr.. Men jeg så responsen på 'Jente 15' tråden og tenkte at flere ville finne veien til introduksjonen av Xenomorphis hvis jeg gjorde om litt på topic.Genialt Velkommen uansett Lenke til kommentar
Xenomorphis Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Takker for velkomsten Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg leste denne først her inne når jeg tittet innom nå, tilfeldig? nei Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Nå ble jeg skuffet neida. Trodde du var jente jeg, helt til jeg begynte å lese, hehe, men smart tittel BTW: Velkommen til forumet Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Velkommen til forumet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå