blizz Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Som topic sier, jeg har et problem med en cs demo fil. Problemet oppstod da pcen min reboota mens jeg spillte og demoen ble tatt opp. Etterpå forsøkte jeg å spille av demoen med geekplay, men får bare følgende error: Demo had bogus number of directory entries: 1162103880 Playdemo: couldn't load demo cstrikegeekplay.dem. Siden pcen reboota, så fikk jeg aldri stoppet record. Tror dette kan være problemet. Jeg prøvde fix demo funksjonen i geekplay, men da utfører geekplay "en ulovlig opperasjon" som feilmeldingen så fint sier:) Noen som vet hva som skal til for å spille av demoen? Forslag til andre programmer som kan spille av demoen, eventuelt lage den om til bmp filer. Post link, på forhånd takk:D Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Som topic sier, jeg har et problem med en cs demo fil. Problemet oppstod da pcen min reboota mens jeg spillte og demoen ble tatt opp. Etterpå forsøkte jeg å spille av demoen med geekplay, men får bare følgende error: Demo had bogus number of directory entries: 1162103880 Playdemo: couldn't load demo cstrikegeekplay.dem. Siden pcen reboota, så fikk jeg aldri stoppet record. Tror dette kan være problemet. Jeg prøvde fix demo funksjonen i geekplay, men da utfører geekplay "en ulovlig opperasjon" som feilmeldingen så fint sier:) Noen som vet hva som skal til for å spille av demoen? Forslag til andre programmer som kan spille av demoen, eventuelt lage den om til bmp filer. Post link, på forhånd takk:D nei det går ikke... Lenke til kommentar
blizz Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 dvs demoen er ødelagt? har du vært utsatt for noe liknende? takk for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå