raym123 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hei. Jeg har et par cerwin vega ve 12" fronthøyttalere også har jeg koblet forsterkeren til pcen med en phono kabel som ender opp i samme utgang som feks øreplugger som jeg kobler inn i pcen. Problemet er at uttaket til pcen er litt dårlig så kabelen har lett for og dette ut hvis noen går borti den, har også en hund som er veldig flink til dette med og dra ut kabelen, Anlegget står på som regel hele tiden og det kommer knitre og skrapelyder hver gang dette skjer, er det noe betydning for høyttalerene eller bør jeg tenke på og finne en annen avspiller til steroen min slik at kabelen får sitte i stabilt? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Du burde unngå at kabelen går ut mens lyd avspillet, jeg mista all lyd på den gamle laptopen min pga. det. Man skal helst mute før man tar ut kabler. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Generelt bør man ikke fikle med kabler mens ting er skrudd på, så ville anbefalt deg å ordne opp i det. Har selv opplevd høye lyder da jeg uvitende har tatt kabelen i pcn ut, og du risikerer å få en alt for høy lyd en eller annen gang (noe som mest sannsynlig skader høytaleren) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå