N*E*R*D Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Jeg og 2 kamerater skulle kjøpe razer mus de hadde bare 2 igjen kameratene mine kjøpte og det viste seg at kammeratene mine sine boomslanger låste seg hele tiden jeg kjøpte musa av den andre kameraten min trodde ikke at den ville låse seg ettersom muse matta mi ikke er en støv magnet!!! men den låser seg fordet kan det hende at disse musene har blitt sendt inn til komplett pga dette!!! og solgt til oss vi trodde først det var pga støv men det er det ikke har jeg krav på pengene mine tilbake fra kompissen min?? han sa at det var pga støvet den låste seg og at han ville selge den fordi han hadde for små hender til å bruke den!!! en kar sa at boomslang 1000 har 0ofte produksjons feil!!!!!! hilsen en som føler seg SVINDLA Lenke til kommentar
t-paul Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 hmm.. sikkert noe produksjonsfeil. Min mus (2K) har funka perfekt til nå. Det eneste var at jeg ikke fulgte installasjonsmanualen første gang jeg installerte den (Plugga den rett i). Da hengte musa seg EN gang. Det jeg gjorde da var å kople ut musa. Fjerna softwaren/driveren og registernøkler og installerte softwaren med musa frakoplet, stengte ned maskinen, kopla til musa og starta opp, da funka det perfekt (helt til dags dato). Man har blitt lurt å tro at USB er plug and play. Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 31. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2002 jeg har prøvd det å alt du kan tenke deg det er noe feil med musa feilen liogger i hardware ikke i softwaren har prøvd ps2 instalere drivere før jeg putta i musa putta i musa før drivere det stod i manualen at man skulle instalere softwaren før du stappa usb in i PC-en Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Har Razer 1000 selv, funker bra... hadde bare en irriterende høy lyd med det samme jeg fikk den, Men med litt olje på hjula så ble det borte. Hvis den ikke funker som den skal, burde du finne frem "pakkingslisten" eller kvittering å sende den i retur. Bare å ta kontakt med komplett, de sier hvor du skal sende den:) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 NERD: unngå upassende ord i overskrifter.. Lenke til kommentar
AntifA Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Quote: On 2002-01-31 15:50, SirHartge skrev:NERD: unngå upassende ord i overskrifter.. Lattis!!! Dette er vel et forum og ikke en bibelskole hvis jeg har forstått riktig? :smile: Forresten: Boomslang musene suger hardt. De tidligst produserte musene gikk ødelagt bare man så på de. De ble bedre etterhvert, men det er fortsatt mye som går ødelagt på de. Hvorfor kjøpte du Boomslang musa uansett? Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Hvorfor kjøper du ikke f.eks. en Logitech mus der du får kvalitet til en rimelig penge Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Quote: Lattis!!! Dette er vel et forum og ikke en bibelskole hvis jeg har forstått riktig? :smile: Det er ganske latterlig at man ikke kan oppføre seg skikkelig på ett forum uten å måtte banne, ikke sant? Lenke til kommentar
SR1Data Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Har du en kvittering og musa er i stykker, bør du få det på garantien. Det kan jo ta litt tid da stort sett alle varer som det er noe galt med skal sendes til produsent for feilsøking. Dette er noe produsentene forlanger av sine kunder(butikkene). Dermed kan du bli sittende uten mus i 3-4 uker. Har selv en Boomslang 2000 av de første som kom kostet med 1000NOK, men har ikke hatt noe problemer med denne. SR1Data.KonsulentTjenester. Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Kjøp microsoft explorer 3.0 OPTISK har den selv og den er bra Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Quote: On 2002-01-31 14:59, N*E*R*D skrev:Jeg og 2 kamerater skulle kjøpe razer musde hadde bare 2 igjen kameratene mine kjøpte og det viste seg at kammeratene mine sine boomslanger låste seg hele tiden jeg kjøpte musa av den andre kameraten mintrodde ikke at den ville låse seg ettersom muse matta mi ikke er en støv magnet!!! men den låser seg fordetkan det hende at disse musene har blitt sendt inn til komplett pga dette!!! og solgt til ossvi trodde først det var pga støv men det er det ikke har jeg krav på pengene mine tilbake fra kompissen min???? han sa at det var pga støvet den låste segog at han ville selge den fordi han hadde for små hender til å bruke den!!!en kar sa at boomslang 1000 har 0ofte produksjons feil!!!!!!hilsen en som føler seg SVINDLA Kjører du WinXp??? For det er nemmelig ikke laget drivere til den musa for WinXp, så noe av forklaringa kan ligge der. :smile: Lenke til kommentar
Borf Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 eg hadde og ei boomslag 1k mus (eit år siden) den var ikkje noko god, den gjekk ganske dorlegt sidelengs, var ikkje på langt nær så god som MS eXplore Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 31. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2002 Det er ikke pga xp!!! Lenke til kommentar
Lupus Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Jeg har hatt Razer2k i ett år nå og har aldri hatt problemer med den. Feet mus.. Eier i FPS, tar bare litt tid å bli vant med. Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Synes razer musene er forferdelige , ser ut som de er overkjørt.. og så de store knappene .. nei liker Dual Optical logitech musa mi jeg :smile: godt å holde i fast godt grep p.g.a gummikantene , og den fusker ikke siden den har to lasere... RA3 here i cum Lenke til kommentar
Lupus Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Huff, nei, er ingen vei tilbake etter du har blitt vant med boomslang. Lenke til kommentar
AntifA Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Quote: On 2002-01-31 17:09, SirHartge skrev: Quote: Lattis!!! Dette er vel et forum og ikke en bibelskole hvis jeg har forstått riktig? :smile: Det er ganske latterlig at man ikke kan oppføre seg skikkelig på ett forum uten å måtte banne, ikke sant? Tja.. Kommer vel an på hvordan man ser på bannskap. Et å annet banneord for å understreke noe syns ikke jeg er noe særlig problematisk. At folk uttrykker følelser ved å banne er i mine øyne helt greit. Det som kanskje er problematisk er når bannskapen tar helt av, og det faktisk bare blir latterlig å lese innlegget. Da går det uansett ut over den som har lagt inn innlegget, som neppe blir tatt så veldig seriøst og ikke får noen gode svar på spørsmålet. Synes selv at det er 10 ganger verre å lese et innlegg med skrivefeil i hytt og pine enn et innlegg med et og annet banneord. At hw.no moderatorerne skal være konger og bestemme hva som er dårlig og god norsk blir iaf bare helt latterlig. Det blir en sensur av uttrykksmåte, og det er vel ikke slik modereringen er ment å fungere. Hvis noen tar seg nær av bannskapen er det i så fall deres eget problem, ingen krever at de skal lese det. Hvis derimot bannskapen går på person kan jeg kanskje skjønne at en oppfordring om å skjerpe seg er på sin plass. Så forresten Pål T. Jørgensen bruke et ord som "Jævlig" på tv. Merkelig nok var det ingen som tok det ille opp.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå