Gå til innhold

500 KR for en jvla jalla mus RAZER 1000

Anbefalte innlegg

Jeg og 2 kamerater skulle kjøpe razer mus

de hadde bare 2 igjen

kameratene mine kjøpte

og det viste seg at kammeratene mine sine boomslanger låste seg hele tiden

jeg kjøpte musa av den andre kameraten min

trodde ikke at den ville låse seg ettersom muse matta mi ikke er en støv magnet!!! men den låser seg fordet

kan det hende at disse musene har blitt sendt inn til komplett pga dette!!! og solgt til oss

vi trodde først det var pga støv

men det er det ikke

har jeg krav på pengene mine tilbake fra kompissen min?? han sa at det var pga støvet den låste seg

og at han ville selge den fordi han hadde for små hender til å bruke den!!!

en kar sa at boomslang 1000 har 0ofte produksjons feil!!!!!!

hilsen en som føler seg SVINDLA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm.. sikkert noe produksjonsfeil. Min mus (2K) har funka perfekt til nå.

Det eneste var at jeg ikke fulgte installasjonsmanualen første gang jeg installerte den (Plugga den rett i). Da hengte musa seg EN gang.

Det jeg gjorde da var å kople ut musa.

Fjerna softwaren/driveren og registernøkler

og installerte softwaren med musa frakoplet, stengte ned maskinen, kopla til musa og starta opp, da funka det perfekt (helt til dags dato). Man har blitt lurt å tro at USB er plug and play.

Lenke til kommentar

jeg har prøvd det å alt du kan tenke deg

det er noe feil med musa feilen liogger i hardware

ikke i softwaren

har prøvd ps2

instalere drivere før jeg putta i musa

putta i musa før drivere

det stod i manualen at man skulle instalere softwaren før du stappa usb in i PC-en

Lenke til kommentar

Har Razer 1000 selv, funker bra... hadde bare en irriterende høy lyd med det samme jeg fikk den, Men med litt olje på hjula så ble det borte.

Hvis den ikke funker som den skal, burde du finne frem "pakkingslisten" eller kvittering å sende den i retur.

Bare å ta kontakt med komplett, de sier hvor du skal sende den:)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-31 15:50, SirHartge skrev:

NERD: unngå upassende ord i overskrifter..

Lattis!!! Dette er vel et forum og ikke en bibelskole hvis jeg har forstått riktig? :smile:

Forresten: Boomslang musene suger hardt. De tidligst produserte musene gikk ødelagt bare man så på de. De ble bedre etterhvert, men det er fortsatt mye som går ødelagt på de.

Hvorfor kjøpte du Boomslang musa uansett?

Lenke til kommentar

Har du en kvittering og musa er i stykker, bør du få det på garantien. Det kan jo ta litt tid da stort sett alle varer som det er noe galt med skal sendes til produsent for feilsøking. Dette er noe produsentene forlanger av sine kunder(butikkene).

Dermed kan du bli sittende uten mus i 3-4 uker.

Har selv en Boomslang 2000 av de første som kom kostet med 1000NOK, men har ikke hatt noe problemer med denne.

SR1Data.KonsulentTjenester.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-31 14:59, N*E*R*D skrev:

Jeg og 2 kamerater skulle kjøpe razer mus

de hadde bare 2 igjen

kameratene mine kjøpte

og det viste seg at kammeratene mine sine boomslanger låste seg hele tiden

jeg kjøpte musa av den andre kameraten min

trodde ikke at den ville låse seg ettersom muse matta mi ikke er en støv magnet!!! men den låser seg fordet

kan det hende at disse musene har blitt sendt inn til komplett pga dette!!! og solgt til oss

vi trodde først det var pga støv

men det er det ikke

har jeg krav på pengene mine tilbake fra kompissen min???? han sa at det var pga støvet den låste seg

og at han ville selge den fordi han hadde for små hender til å bruke den!!!

en kar sa at boomslang 1000 har 0ofte produksjons feil!!!!!!

hilsen en som føler seg SVINDLA

Kjører du WinXp???

For det er nemmelig ikke laget drivere til den musa for WinXp, så noe av forklaringa kan ligge der. :smile:

Lenke til kommentar

Synes razer musene er forferdelige , ser ut som de er overkjørt.. og så de store knappene .. nei liker Dual Optical logitech musa mi jeg :smile: godt å holde i fast godt grep p.g.a gummikantene , og den fusker ikke siden den har to lasere... RA3 here i cum :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-31 17:09, SirHartge skrev:

Quote:

Lattis!!! Dette er vel et forum og ikke en bibelskole hvis jeg har forstått riktig? :smile:

Det er ganske latterlig at man ikke kan oppføre seg skikkelig på ett forum uten å måtte banne, ikke sant?

Tja.. Kommer vel an på hvordan man ser på bannskap. Et å annet banneord for å understreke noe syns ikke jeg er noe særlig problematisk. At folk uttrykker følelser ved å banne er i mine øyne helt greit.

Det som kanskje er problematisk er når bannskapen tar helt av, og det faktisk bare blir latterlig å lese innlegget. Da går det uansett ut over den som har lagt inn innlegget, som neppe blir tatt så veldig seriøst og ikke får noen gode svar på spørsmålet. Synes selv at det er 10 ganger verre å lese et innlegg med skrivefeil i hytt og pine enn et innlegg med et og annet banneord.

At hw.no moderatorerne skal være konger og bestemme hva som er dårlig og god norsk blir iaf bare helt latterlig. Det blir en sensur av uttrykksmåte, og det er vel ikke slik modereringen er ment å fungere. Hvis noen tar seg nær av bannskapen er det i så fall deres eget problem, ingen krever at de skal lese det. Hvis derimot bannskapen går på person kan jeg kanskje skjønne at en oppfordring om å skjerpe seg er på sin plass.

Så forresten Pål T. Jørgensen bruke et ord som "Jævlig" på tv. Merkelig nok var det ingen som tok det ille opp.. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...