Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ingen jentevenner. fail?

Gjest lol

Anbefalte innlegg

Sykt. Bare jeg som synes det er sykt digg å henge med jenter og prate om andre ting enn biler, båter og jenter? For meg er det å henge med en venninne hjernefór der man kontinuerlig småflørter og har en hyggelig setting rundt det hele. Det får man ikke med gutta.

imo.

Kan jo ha noe med at du vertfall fremstår som gangske gay? ikke bli lei deg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har kvinner som kolegaer og jeg har rellativt venskapelig forhold til damene til en og annen kompis. Jeg har kvinnelige bekjente. Det er mulig noen av de ser på meg som en venn, men jeg ser de bare som damer jeg vaglt kjenner til. Kvinnelige venner utover det har jeg ikke og ser heller ikke nytteverdien av å ha.

Man trenger kompisser.. jentekompiss er bare en sosial nisje jeg ikke ser nytten av. Å være sammen med en dame har mange fordeler og noen ulemper.... En jentekompiss er at nesten alle fordelene forsvinner men de fleste ulempene er der fortsatt.. Det blir ganske enkelt minus i regnskapet.

Lenke til kommentar

Når det gjelder det å snakke om noe annet enn det man gjør med guttegjengen/kompiser, har jeg inntrykk av at jenter ikke egentlig har så mye interessant å bidra med av ting som er eksklusivt "jentetypeting" å snakke om. Gray's anatomy, klær, mote, typisk "sladder" om en eller annen annen jente som tydeligvis ikke er godt likt og gutter? Skal det være interessant å snakke om? Dette vil så klart variere alt etter som hvilke venninner man har, går jeg ut i fra...

Utifra personlig erfaring; kan ikke si jeg snakker så veldig mye om det du lister med mine venninner.

Og som sagt, venner er venner.

Lenke til kommentar

Har ikke så mange jentevenner heller nei, de egner seg best som kjærester. Tro meg, det er alltid artigere å finne på ting med "gutta" enn å se romantiske komedier og snakke om klær med jenter.

Du sitter ikke og ser en romantisk film med en jente du nesten ikke kjenner, men ser ser du en romantisk film med en jente du kjenner godt kan det godt bli noe, så ikke si det. :thumbup:

Lenke til kommentar

Trenger venniner om man en eller annen gang trenger noen å snakke om følelser til. Dette snakker man ikke med venner om.

Ærlig talt. Har du en kompis med en fornuftig dame så er det bedre å ta slikt med henne, enn med en venninde. Sier du noe til en venninde så vet fort alle det. Dersom det er en fornuftig dame til en kompis så har han litt styr på om hun er ei slik som snakker om alt til alle eller om hun kan være fortrolig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...