iCar Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 VIKTIG MELDING TIL ALLE SOM HAR MOBILTELEFON. Hvis du får en oppringning på din mobil fra en tekniker e.l. fra et firma som heter ERICELL, ESAT e.l. som gjerne vil sjekke din mobiltlf., og som ber deg taste **9990* - SÅ LEGG PÅ I EN VISS FART. Dette er et firma (noen personer) som har funnet ut at ved bruke 9990 sammen med ditt mobiltlf.nummer klarer de ringe på din regning ....... Vennligst send dette videre til alle mobil-brukere dere kjenner. Mvh. Espen Christoffersen Tele2 Mobil Secondline Lenke til kommentar
fondus Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Mvh. Espen Christoffersen Tele2 Mobil Secondline Seriøst? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 adilr17: Hvordan vet du alt dette da? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 adilr17: Hvordan vet du alt dette da? En kamerat av meg fikk denne , mailen da han klagde over for høy mobil regning. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 adilr17: Hvordan vet du alt dette da? En kamerat av meg fikk denne , mailen da han klagde over for høy mobil regning. ok, da skjønner jeg. Et sekund trodde jeg at du utgav deg for å være daglig leder i Tele2 Mobil Secondline Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 http://www.f-secure.se/virus/hoax/hoaxinfo.asp?Id=84 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 VIKTIG MELDING TIL ALLE SOM HAR MOBILTELEFON. Hvis du får en oppringning på din mobil fra en tekniker e.l. fra et firma som heter ERICELL, ESAT e.l. som gjerne vil sjekke din mobiltlf., og som ber deg taste **9990* - SÅ LEGG PÅ I EN VISS FART. Dette er et firma (noen personer) som har funnet ut at ved bruke 9990 sammen med ditt mobiltlf.nummer klarer de ringe på din regning ....... Vennligst send dette videre til alle mobil-brukere dere kjenner. Mvh. Espen Christoffersen Tele2 Mobil Secondline Skal vi ta dette seriøst...? :-? Ser mer ut som et dårlig kjedebrev. Hvis dette hadde vært et problem, så ville nok operatørene sagt ifra på en annen måte (f.eks. pressemelding eller SMS til alle abonneneter). En annen ting; Jeg kjenner til Tele2, men hva er Tele2 Mobil Secondline? Edit: Takk til Kina bill som var litt raskere og gjorde bedre research enn meg. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 VIKTIG MELDING TIL ALLE SOM HAR MOBILTELEFON. Hvis du får en oppringning på din mobil fra en tekniker e.l. fra et firma som heter ERICELL, ESAT e.l. som gjerne vil sjekke din mobiltlf., og som ber deg taste **9990* - SÅ LEGG PÅ I EN VISS FART. Dette er et firma (noen personer) som har funnet ut at ved bruke 9990 sammen med ditt mobiltlf.nummer klarer de ringe på din regning ....... Vennligst send dette videre til alle mobil-brukere dere kjenner. Mvh. Espen Christoffersen Tele2 Mobil Secondline Skal vi ta dette seriøst...? :-? Ser mer ut som et dårlig kjedebrev. Hvis dette hadde vært et problem, så ville nok operatørene sagt ifra på en annen måte (f.eks. pressemelding eller SMS til alle abonneneter). En annen ting; Jeg kjenner til Tele2, men hva er Tele2 Mobil Secondline? Edit Takk til Kina bill som var litt raskere og gjorde bedre research enn meg. Sorry folkens, ble visst lurt av kameraten min:( Lenke til kommentar
levlex Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Ja, det virket litt utrolig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå