Gå til innhold

Advarsel til alle med mob


Anbefalte innlegg

VIKTIG MELDING TIL ALLE SOM HAR MOBILTELEFON.

 

Hvis du får en oppringning på din mobil fra en tekniker e.l. fra et

firma

som heter ERICELL, ESAT e.l. som gjerne vil sjekke din mobiltlf., og

som

ber deg taste **9990* - SÅ LEGG PÅ I EN VISS FART.

Dette er et firma (noen personer) som har funnet ut at ved bruke

9990

sammen med ditt mobiltlf.nummer klarer de ringe på din regning

.......

Vennligst send dette videre til alle mobil-brukere dere kjenner.

 

 

 

 

 

 

 

Mvh.

Espen Christoffersen

Tele2 Mobil Secondline

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
VIKTIG MELDING TIL ALLE SOM HAR MOBILTELEFON.

 

Hvis du får en oppringning på din mobil fra en tekniker e.l. fra et

firma

som heter ERICELL, ESAT e.l. som gjerne vil sjekke din mobiltlf., og

som

ber deg taste **9990* - SÅ LEGG PÅ I EN VISS FART.

Dette er et firma (noen personer) som har funnet ut at ved bruke

9990

sammen med ditt mobiltlf.nummer klarer de ringe på din regning

.......

Vennligst send dette videre til alle mobil-brukere dere kjenner.

 

 

 

 

 

 

 

Mvh.

Espen Christoffersen

Tele2 Mobil Secondline

 

Skal vi ta dette seriøst...? :-?

Ser mer ut som et dårlig kjedebrev. Hvis dette hadde vært et problem, så ville nok operatørene sagt ifra på en annen måte (f.eks. pressemelding eller SMS til alle abonneneter).

En annen ting; Jeg kjenner til Tele2, men hva er Tele2 Mobil Secondline? :shrug:

 

 

Edit:

Takk til Kina bill som var litt raskere og gjorde bedre research enn meg.

Lenke til kommentar
VIKTIG MELDING TIL ALLE SOM HAR MOBILTELEFON.

 

Hvis du får en oppringning på din mobil fra en tekniker e.l. fra et

firma

som heter ERICELL, ESAT e.l. som gjerne vil sjekke din mobiltlf., og

som

ber deg taste **9990* - SÅ LEGG PÅ I EN VISS FART.

Dette er et firma (noen personer) som har funnet ut at ved bruke

9990

sammen med ditt mobiltlf.nummer klarer de ringe på din regning

.......

Vennligst send dette videre til alle mobil-brukere dere kjenner.

 

 

 

 

 

 

 

Mvh.

Espen Christoffersen

Tele2 Mobil Secondline

 

Skal vi ta dette seriøst...? :-?

Ser mer ut som et dårlig kjedebrev. Hvis dette hadde vært et problem, så ville nok operatørene sagt ifra på en annen måte (f.eks. pressemelding eller SMS til alle abonneneter).

En annen ting; Jeg kjenner til Tele2, men hva er Tele2 Mobil Secondline? :shrug:

 

 

Edit

Takk til Kina bill som var litt raskere og gjorde bedre research enn meg.

 

 

 

Sorry folkens, ble visst lurt av kameraten min:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...