Vikestart Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ah, disse HARD2GET metodene pleier å ende ganske galt... 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ah, disse HARD2GET metodene pleier å ende ganske galt... Etter å ha lest lignende tråder i lang tid, har jeg konkludert med at det kommer til å gå galt uansett hva jeg gjør og sier. 1 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Stressprosjekt på gang.. Håper det utvilker seg positivt for deg! Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kommentar til Runar' innlegg. Ting har skjært seg, man er usikker, og fremstår ikke akkurat som noe klippefast. Deretter spør man om råd, mottar en rekke ulike meninger, er fortsatt usikker, og velger å høre på ymse av de. Kanskje ikke helt slik gode beslutninger blir tatt. Fikk mld nå. Hei, kommer du hit? Tok telefonen og kastet den i senga=) Ikke så lett siden jeg er sugen, men det funker. Får la den ligge hjemme i dag. Nå hadde dere avtalt at dere skulle snakke mer om dette i dag. Min mening. Bruk bare generelt litt lang tid på å svare på meldingene (et sted mellom 20min og en to-tre timer), ikke overse helt. Unnskyld deg høflig med at dagen ble travlere enn du tenkte. La henne ta initiativ til når dere møtes neste gang. Avgjør når og hvordan dere møtes basert på hva du ønsker å oppnå. Ønsker du f.eks. bare en rask samtale sørg for å ha en avtale rett etterpå og vær klar på dette på forhånd. Vil du derimot at det skal være litt mer seriøst og endelig bør du kanskje sørge for at det er på kvelden og hos henne og at ingen av dere har planer etterpå. Uansett må du ha en plan for hva du gjør videre, ihvertfall noen tanker. Holder ikke å bare tenke; nå skal jeg være hard2get. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Fikk en sms til, er du ok? kommer du ned hit? Halvtime etter ringte hun. Svarte ikke, var ute. Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Som skrevet, du bør etterhvert svare på meldingen. Å ikke svare er ikke hard2get det er i lengden bare unnvikende. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Fikk en sms til, er du ok? kommer du ned hit?Halvtime etter ringte hun. Svarte ikke, var ute. Du kan jo sende SMS og bare svare kort at du er opptatt. Hun vet vel at du har følelser for henne? Hvorfor ber hun deg om å komme da? Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Hun ber meg om å komme fordi hun liker selskapet mitt, vel. Ganske enkelt å forstå egentlig. Jeg sender en sms nå og sier jeg er opptatt. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Nå skriver hun i store bokstaver, hvis du ikke vil snakke med meg er det ok. Som du vil. Hva nå? Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 "Vil nok det, men ikke over telefon." Også stikker du en tur bortom 21-22. Hvis du ikke har en veldig bra unnskyldning. Hvordan du prøver å være litt vanskelig å få er litt for stor kontrast til hvordan du sa "jeg elsker deg" etter alt for kort tid. Lenke til kommentar
LadyMemoria Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Bare stopp kontakten å holde deg unna. Når ei dame sier "bare venner" etter en flørt/forhold spør hun deg egentlig om du kan være hennes go-to guy for bekreftelse om at hun fortsatt har "det" hver gang hun failer med en annen type. Eller hun kan ha oppdaget at hun rett og slett ikke tenner på fyren -altså "kul fyr, men jeg klarer ikke å bli forelska" Dette har skjedd meg mange ganger. Møter noen som jeg tenker "wow, dette kan virkelig bli til noe" og så blir man bittelitt mer kjent og skjønner at nei, dette kan aldri bli noe forhold -men det hadde vært dritbra å ha dett mennesket som venn. Og TS -selv om det sikkert finnes folk der ute som synes det er helt ok, så vil jeg tro at å få høre "jeg elsker deg" etter bare noen dager/uker er ganske drøy kost for de fleste. Jeg ville nok snudd i døra om jeg ikke følte det samme der og da. Scary rett og slett! Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Skreiv det blured sa på sms. Angrer på at jeg sa det jeg sa, men får ikke gjort så mye med det nå. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Update: Hun skreiv tilbake, så kom hit da. Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Angrer på at jeg sa det jeg sa, men får ikke gjort så mye med det nå ? Håper ikke det også stod i meldingen. Om så har du egentlig skrevet at du er en vaklefant og at det er ok at dere bare er venner. Selvfølgelig ok om du mener dere også kun skal være venner... Endret 19. september 2010 av blured Lenke til kommentar
feggy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 " jeg elsker deg", går jeg ut i fra han mener.. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Rettelse: angrer på at jeg sa the l word den gang da. Sa ikke det nå, seff. Trur jeg stikker innom henne i kveld. Er det greit? Tror det selv. Må komme med noe forberedt når jeg kommer da. Kan ikke fortsette i vanlig stil. Må stille krav. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Av og til er den eneste løsningen å bare gi slipp. Dette har for deg vart i 2 uker. Jeg er i en tohundre ganger mer komplisert situasjon som har vart i nesten 8 måneder, men som går ut på det samme. IKKE, la det bli til det. Det kan selvfølgelig hende metoden funker for deg og at dere får klarhet i det. Men hvis det bare fortsetter, så råder jeg deg til å kutte all kontakt så du ikke blir mer og mer avhengig av henne. Jeg klarer ikke løsrive meg fra han nå, fordi det har gått så lang tid. Slitsomt. Lenke til kommentar
AndaRockaz Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Oioi. Kravliste. Like it.. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Skreiv at jeg kanskje kommer rundt 20-21. Hun svarte, hvorfor så seint? Igjen med den jævla kjabbringa, hadde aldri stilt så dumt et spm selv. Fordi jeg skal spise og dusje for faen:) Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Syns dette begynner å lysne litt jeg. Hjelper å bli litt sint noen ganger. Bra at du viser at du ikke er interessert i å være en emosjonell tampong for henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå