unserheld Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Har datet ei dame i to uker nå. Koste oss godt i går og kysset og alt det vanlige, og det føltes bra. Vi kysset i dag også. Så fikk jeg den gamle "vil bare være venner"-smsen. Tenkte over det i noen minutter og ringte henne. Kort fortalt er hun ganske opptatt med skole og småting, men hvem er ikke det. Hun digger å være sammen med meg, og sier jeg kan komme når som helst på besøk. Jeg sa at jeg nekter å bare være venner. Hvis hun vil være i et mindre seriøst forhold, er det akseptabelt. Men jeg går ikke tilbake til friend zone! Kan noen kaste lys over hva dette med å bare være venner egentlig betyr? Har ikke mye erfaring på dette felter. Lurer på om hun er redd for å bli såret eller noe. Lenke til kommentar
Populært innlegg Gjest Gjest Skrevet 18. september 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Er bare å ta beina på nakken å beine, du gjorde rett i det du sa til henne. Bare stopp kontakten å holde deg unna. Når ei dame sier "bare venner" etter en flørt/forhold spør hun deg egentlig om du kan være hennes go-to guy for bekreftelse om at hun fortsatt har "det" hver gang hun failer med en annen type. Nytter ikke å analysere sånt heller, det slår bare tilbake om du prøver å spille et spill med henne pga dette. Bare trekk deg unna og start å flørt med noen andre. 29 Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 18. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Tusen takk for innspill, skal ta det til etterretning. PS ikke vær sky for å komme med innspill. Endret 18. september 2010 av unserheld Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 18. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Lurer på om det kan være en god idè å ta ei pause. Kanskje jeg har vært alt for snill mot henne. Kan forsåvidt skjønne at dette er slitsomt hvis noen pusher alt for mye med kjærlighet osv hvis man ikke er klar for det selv. Trur hun blei litt overrasket av det. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Utnytt henne? Gjør henne skikkelig turned on og så make a move, prøv a score, for så å stikke av, klassiker. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Jeg sa at jeg nekter å bare være venner. Hvis hun vil være i et mindre seriøst forhold, er det akseptabelt. Men jeg går ikke tilbake til friend zone! Hva svarte hun til dette? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 "vil bare være venner" er noe du vil få høre. Mest sannsynlig flere ganger. Tricket er bare å ikke bry seg om henne på den måten lengre. Ville hun hatt deg hadde hun ikke sendt den meldingen. Sorry, men det er mer fisk i havet som nok ikke "bare vil være venner" Oppdater og si hvordan det går! Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 18. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Utnytt henne? Gjør henne skikkelig turned on og så make a move, prøv a score, for så å stikke av, klassiker. Er ikke ute etter å score. For tidlig. Kanskje seinere. (dvs sex) Jeg sa at jeg nekter å bare være venner. Hvis hun vil være i et mindre seriøst forhold, er det akseptabelt. Men jeg går ikke tilbake til friend zone! Hva svarte hun til dette? Ikke noe klart svar. Vi blei enig om å snakkes i morgen. Lenke til kommentar
Populært innlegg unserheld Skrevet 18. september 2010 Forfatter Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 "vil bare være venner" er noe du vil få høre. Mest sannsynlig flere ganger. Tricket er bare å ikke bry seg om henne på den måten lengre. Ville hun hatt deg hadde hun ikke sendt den meldingen. Sorry, men det er mer fisk i havet som nok ikke "bare vil være venner" Oppdater og si hvordan det går! Jeg er tidlig i 20-årene, og har ventet på å bli forelsket lenge. Dette er min første gang hvor det har blitt noe særlig. Hun er interressant, pen, ja... Snublet over henne og har ikke kjent henne en mnd en gang. Hun har nettopp kommet til landet som student, og har så godt som ingen andre bekjente enn meg. Hvis hun ikke ville hatt meg, hvorfor i faen kysset vi slik? Og holdt hender i så mange timer? Først ble jeg lei meg, men nå er jeg pizzed off. Noe jeg er glad for. Jeg tror jeg skal la henne henge litt på tørkesnoren i noen dager. I morgen skal jeg si at jeg ikke kommer til hun, men at hun kommer til meg hvis hun vil prate. No more mr nice guy. Hvis dette betyr at vi ikke treffes i det hele tatt i morgen, så ønsker jeg heller å ta sjansen på å kræsje forholdet enn å godta å være venn. Det er jeg ikke interessert i uansett. Jeg tror jeg har vært for klengete. 2-3 dager uten meg, og jeg tror savnet hennes vil få henne på bedre tanker, enn å degradere meg til venn. Har startet med å slå av mobilen nå, og kommer ikke til å ta kontakt først i morgen. Si gjerne fra asap om dere tror jeg gjør noe feil/riktig. 12 Lenke til kommentar
Vikestart Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Synes du går frem riktig Du betyr noe du også, og du har også følelser; noe hun kanskje må forstå litt bedre. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Helt enig.. Ikke la deg bli herset med! Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Som Vikestart sa, si det til hu at du også har følelser. At du er en person som ikke vil bli behandlet sånn. Forstår hu ikke det så ville jeg droppa hu på flekken! Da er hu rett å slett IKKE verdt det. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 18. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Fett. Da har jeg en ganske god plan framover. Må bli mer egoistisk. Typisk at når noen gjør alt for deg, så er du seff ikke interessert. Har opplevd dette selv med folk som absolutt ville være sammen med meg. Dyttet dem langt unna, kjapt. Angrer på dette nå selvsagt... Dårlig gjort. Lagde en liten liste for å hjelpe meg selv, siden jeg er alt for snill: -ikke vær snill, stå på ditt -ikke si at du elsker ho -ikke spør hva ho synes om forholdet og meg -når vi møtes er vi ikke venner, men kjærester og samtale og oppførsel er deretter -ikke aksepter friend zone. Det er ingen vei ut. Skjønner nå at jeg har gjort alle disse feil. Har vært snill. Sagt l-ordet ti ganger. Spørt ho et par ganger om hva ho synes om kyssing... ops. Oppført meg som venn. Jeg har nok å gå på for nå. Skal snu på dette, og skriver forhåpentligvis innen onsdag at ting er bedre. Blir vanskelig å endre meg, men jeg må nå bare. Nekter å la henne glippe av kroken på denne måten. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 To faktorer å holde seg til her.. Hvis hu er den jenta som bryr seg: Kjør på med det du skrev over. Hvis hu er den som virker som gi faen: Gi faen. Drit i førkje Lenke til kommentar
Vikestart Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Ja, bra Altså... hoved-forutsetningen for at et forhold skal fungere ordentlig er gjensidighet. Går det ikke begge veier, så vil det stoppe opp før eller senere Og det å falle tilbake til "friend zone" kan bli ganske farlig følelsesmessig... Bare husk å ikke la henne strekke deg enda lengre! Det vil gjøre ting enda mer vanskeligere enn de er, jo lengre tid som går... (Personlig erfaring, ja ) Endret 18. september 2010 av Vikestart 2 Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 19. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Hvis hun ringer og ber om å få komme til meg og prate om det i morgen, skal jeg godta dette? Tror ikke det selv. Tror jeg må gi ho minst 2 dager avstand for å få litt vett inn i skallen hennes. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Hold deg på avstand Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Du må spille hard to get. Eller bare gi opp hele dama. 2 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Stemmer på snartenkt 2 Lenke til kommentar
Vikestart Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Ja, kanskje la henne smake sin egen medisin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå