TheCoon Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Viser Mary McHugh som ligger ved graven til sin mann som ble drept i Irak. "Door to hell". Les mer og ser flere bilder her Hjemløs person med en trofast hund. Endret 1. oktober 2010 av TheCoon 6 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Tar meg friheten til å poste dette interaktive "bildet", det er ikke et fotografi men får en til å se perspektivet. http://www.newgrounds.com/portal/view/525347 Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Stonehenge En av de få gjenværende stammene som er helt uberørt. Bildet tatt i nærheten av Brasil. 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Folk danser på muren etter Berlinmurens fall 9. november 1989. 3 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 En dyster novemberdag 1989 i Øst-Tyskland En dame med et bilde av sine fallene sønner En mann marsjerer sammen med en ukentlig parade. Han marsjerte alltid først og på samme måte som Hitler. Alle bilder er tatt i DDR av den samfunnskritiske kunstneren Gundula Schulze Eldowy. 2 Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 "The Wave" i Arizona. Les mer her. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Har ingen utfyllende info om disse bildene, men tror de sier seg selv. 4 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Fyfaen: (dette er ikke historie engang) Endret 3. oktober 2010 av Sebbe 2 Lenke til kommentar
Akin Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) "ett bilde kan forklare mer enn 1000 ord, ja, men en metafòr kan forklare mer enn 1000 bilder". Tenkte det var ett opplysende pålegg Endret 4. oktober 2010 av Akin Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Racing barefooted after kicking off her flip-flops, Cyndie pushes her son Derek Madsen, 10, up and down hallways in the UC Davis Medical Center in Sacramento on June 21, 2005, successfully distracting him during the dreaded wait before his bone marrow extraction. Doctors want to determine whether he is eligible for a blood stem cell transplant, his best hope for beating neuroblastoma, a rare childhood cancer, which was diagnosed in November 2004. Derek is tearful as Cyndie tries to reason with him at the UC Davis Cancer Center on Feb. 14, 2006. She and Dr. William Hall argue that Derek should have a series of radiation treatments to shrink tumors spreading throughout his body and alleviate his pain. "Derek, you might not make it if you don't do this," Cyndie tells her son. Derek fires back: "I don't care! Take me home. I'm done, Mom. Are you listening to me? I'm done." Cyndie French fights her emotions May 10, as she prepares to flush out Derek's catheter with saline solution before hospice nurse Sue Kirkpatrick, left, administers a sedative that will give the 11-year-old a peaceful death. "I know in my heart I've done everything I can," Cyndie says. Cyndie leads Derek's casket to burial with assistance from her sons Anthony Moffe, foreground, Micah Moffe, opposite him, and Vincent Morris, who is not visible, as well as several friends. "I will forever carry your memory in my heart and remind others to give of their time, energy and support to other families like ours," Cyndie says at the funeral. Derek was buried in Mount Vernon Memorial Park in Fair Oaks, California, on May 19, 2006. Flere bilder her Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Bildet er tatt av en jente i en flyktningleir i Pakistan i 1985. Hun forsvant før fotografen fikk navnet hennes. Da han fant henne igjen 17 år senere, ble hun tatt bilde av på nytt. Dette var andre gangen i hennes liv at hun ble fotografert. Hun het Sharbat Gula og var afghaner. Dette var det andre bildet han tok av henne, da 17 år senere. På bildet til høyre er hun trolig et sted mellom 28 og 30 år gammel. Ingen, inkludert henne selv, vet hvor gammel hun er. 8 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 To menn ble tatt for tyveri i Haiti. Forbipasserende bant dem og skøyt dem. En soldat fra de fredsbevarendestyrkene blir slept død bortover veien av barn og ungdommer i Somalia. En desperat mann på jakt etter mat ble tatt for tyveri i Haiti etter jordskjelvet. Han ble lynsjet og slept gjennom gatene mens forbipasserende spyttet og slo. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Dame som tilbringer siste natten med sin avdøde ektemann Aner ikke om dette er shoppa eller ei, men velger å tro at det ikke er det. Ku som forsvarer seg mot ville hunder. 6 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Dette er orginalbildet. Bildet er fra Berlin og ble tatt i mai 1945 tre dager etter at byen falt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det er jo to forskjellige bilder. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg leste at det første bildet var manipulert, men jeg ser nå at det var to forskjellig bilder ja. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Veldig bra tråd. Jeg har desverre ingenting jeg føler passer inn, men jeg må bare få tråden i mine innlegg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg har enda flere. Takket være verdens goons og GIS, men jeg tror jeg velger å poste de gradvis i stedet for å dumpe alle i fanget på dere. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå