Wiciwato Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg vil si at bildet av den afrikanske mannen er minst like kvalmt som det jeg la ut. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg vil si at bildet av den afrikanske mannen er minst like kvalmt som det jeg la ut. Jesus Christ. Har du glemt insulinen idag? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Nei, jeg sier bare det jeg mener. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Og di fleste som har besøkt tråden er utelukkende positive, selv om bildene viser den harde virkeligheten. Så hvis du skal whine om at noen bilder er kvalme, så foreslår jeg at du lager en egen tråd. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ja, jeg er også positiv etter å ha besøkt denne tråden. Mange flotte bilder jeg ikke ville vært uten. Jeg mener bare at det skjelett-bilde var litt i det drøyeste laget. Må jo få lov å si min mening uten at jeg må lage en egen whine-tråd. 1 Lenke til kommentar
Lange Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Flertallet bestemmer wiciwato. Det må du bare finne deg i. 3 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ok, da så. Please continue. 2 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Er ikke vanskeligere enn at de bildene som er sterkere puttes i spoiler med en liten advarsel om hva som befinner seg bak. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Hold dere nå til trådens tema og prøv å unngå titalls poster uten bilder. Vi skal ikke innføre tvunget bilde her da det vil medføre at folk "bare finner et bilde" hvis de vil kommentere noe, men prøv likevel å holde kommentarene interessante og saklige. Sterke bilder settes nå i spoiler med en liten advarsel/beskrivelse så løser vi det på en ok måte edit: tok meg den frihet å legge til punkt om spoilerbruk i førstepost. Endret 23. september 2010 av hernil 1 Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Palestinere forlater sine hjem og vifter med hvite flagg til de Israelske troppene. Bildet er tatt i nærheten av flyktningsleiren Jabaliya, ved Gazastripen, hvor det ble utvekslet ild mellom Israelske og Palestinske styrker. Et byggverk står igjen etter orkanen Ike i Gilchrist i Texas. Under byggingen av GE Building i New York. Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Arbeidere sover under konstruksjonen av GE Building Gravplass for tankser i Irak Båt i Aralsjøen som er havnet på land som konsekvens av all spredningen av sideelver som brukes til jordbruk. Arbeider som tar seg en hvil på bomullen. Filipinske foreldre tar med seg barna til skolen i hjemmelagde båter. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Grensen mellom USA og Mexico. De spiller volleyball over grensegjerdet. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Kvithai som lurer like under havoverflata. 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Hubble ultra deep field, inneholder ca 10,000 galakser. Et bilde som hadde en lukkertid på ca 11 dager så vidt jeg har forstått. Veldig stort bilde Endret 25. september 2010 av untouch4ble 4 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Scenes from China Tourists climb the Singing Sand Dunes near the Crescent Moon Spring on July 20, 2010 in Jiuquan of Gansu Province China. The Crescent Moon Spring, named after its unique moon-like shape, is located at the north foot of the Singing Sand Dunes, about 50 meters (164 feet) from north to south and 5 meters (16 feet) deep on an average. Journalists take photos of flood water being released from the Three Gorges Dam's floodgates in Yichang, in central China's Hubei province on July 20, 2010. Floods run through a newly built residential area in Yingxiu town of Wenchuan county, in southwest China's Sichuan province on Aug. 15, 2010 A woman sits under her umbrella in People's Square in Shanghai during a heavy rain storm on August 3, 2010 Pupils salute during a flag raising ceremony on their first day of the new semester at Youfuxijie primary school in Nanjing, Jiangsu province Endret 25. september 2010 av Hille 4 Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Utrolig bra tråd. Gleder meg til å følge denne videre! 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 De spiller volleyball over grensegjerdet. Wow! Det bildet var awesome! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Afganistan Januar 2010 3 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Nazisme: Synes denne er fascinerende: Kjempe blekkspruter finnes, men vi har kun sett de når de har strandet. Sier litt om hvor lite vi egentlig vet om hva som finnes på de dypeste hav. The giant squid remains largely a mystery to scientists despite being the biggest invertebrate on Earth. Their inhospitable deep-sea habitat has made them uniquely difficult to study, and almost everything scientists know about them is from carcasses that have washed up on beaches or been hauled in by fishermen. Dere kan også se her: http://www.aftenposten.no/dyr/article2399234.ece Bare ti slike kjempeblekkspruter er noensinne blitt fanget og brakt på land. Lite er derfor kjent om dem. Tenk hvor mye spennende som kan finnes på bunnen av marianergropen, 10 911m under havet! Endret 30. september 2010 av Sebbe 3 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Mange sterke bilder her som sier vanvittig mye. Mange av dem som får meg til å tenke, og enkelte gjør meg trist. Kommer med bilder når jeg har noen jeg føler passer inn her 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå