Populært innlegg hernil Skrevet 23. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 23. september 2010 (endret) The Hubble ultra deep field: Bildet ble tatt av Hubble av et tomt område på himmelen med lukkertid på litt over 11 dager. Hver eneste lysprikk er en hel galakse med milliarder av stjerner. "This is the number of galaxies in nothing" Ser denne med jevne mellomrom når jeg trenger et slag i ansiktet. Endret 23. september 2010 av hernil 10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Vet desverre ikke opprinnelsen til bildet. Men snakk om å være fryktløs Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 @trådstarter, kan det være en ide at du forandrer litt på reglene til tråden? Feks at om bildet ikke er selvforklarende så kan det ligge ved en bildebeskrivelse. På den måten slipper vi å sitte her med et spørsmåltegn når det kommer bilder som feks de fra Zombieland. Selve bildene sier jo en del da, se på ansiktsuttrykkene bevegelsene osv, osv. Skal alle bare poste fult av fuckings krigs bilder? Du skal se på bildene i seg selv ikke hvor de er hentet fra. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Greit nok at vi ikke skal se på hvor de er hentet fra da det ikke har noe å si for bildet, men nå de er hentet fra en splatter-comedyfilm mener jeg det er regisert, hvilket det er, og falskt. Kanskje det er bare meg, men jeg føler absolutt ingenting når jeg ser bilder fra en random, dog morsom film. For å forsvare meg litt. Når jeg ser på concorde føler jeg en slags godfølelse som best kan forklares med entusiasme, stolthet og nyskapning. Kall meg gjerne feig som forsvarer egne bilder, men det er nå sånn det er. Når det i tillegg var en som spurte etter bilde, (denne personen får to plusser) da må det være noen som ønsker det. Hvis folk spør etter noe, og jeg kan hjelpe gjør jeg det mer en gjerne! Nå, litt on topic! Trenger vel ikke noe forklaring på bildene? 4 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Du har virkelig ikke lyst å miste balansen når du surfer på en slik bølge. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ender nok ganske så mørbanket da ja! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Er det ekte?! Mye bra her: http://www.boston.com/bigpicture/2010/09/animals_in_the_news_1.html?ref=nf Endret 23. september 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
feggy Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Bildet av han som surfer? Ja, det vil jeg tro. Er fra Red bull sitt topp 50 album. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Mente alle de döde fiskene. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 fiskene er vel ikke ekte. så mange fisk på et sted. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 fiskene er vel ikke ekte. så mange fisk på et sted. Bildet er ekte jo. En konsekvens av utslippet i mexico-gulfen. Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Hvor vil dere ha denne tråden? Media, bilde kunst, her eller andre steder? Og kudos til trådstarter! Hei hernil. Med stor sannsynlighet vil denne tråden flyttes til "Media". Jeg har snakket med Hille på pm. Flott det er så stor interesse rundt tråden. Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Jeg setter stor pris på om moderatorer tar på seg oppgaven med å holde nivået høyt her. F.eks ved å fjerne bilder som helt klart ikke passer inn her. Bildet av Ronaldo tidligere i tråden er et godt eksempel på et bilde vi godt kunne vært foruten. 2 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Jeg syns det bildet av han afrikanske mannen som så ut som et skjelett også var noe vi godt kunne vært foruten.. Kanskje tidenes jævligste fotografi. Endret 23. september 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Tråden er flyttet Som trådstarter har du muligheten til å definere det du mener hører inn under tråden din. For oss er det litt vanskelig å vurdere hva som er greit og ikke og vi burde la folk forklare hva de mener med sitt bilde (selv om det kanskje tar bort litt av meningen med tråden ...). Rapportér det dere mener ikke passer inn i tråden og hvis du klarer å få på plass litt klarere regler så blir det lettere for oss å håndheve Jeg skal hvertfall følge med og prøve å ta litt av det som ikke passer inn. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg syns det bildet av han afrikanske mannen som så ut som et skjelett også var noe vi godt kunne vært foruten.. Kanskje tidenes jævligste fotografi. Vitsen med denne tråden er å poste bilder som viser virkeligheten, tåler du ikke det, la väre å se i tråden. Skal vi sensurere alt som er fält? 3 Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Jeg syns det bildet av han afrikanske mannen som så ut som et skjelett også var noe vi godt kunne vært foruten.. Kanskje tidenes jævligste fotografi. Bildet skal ikke være fint å se på. Fattigdom og sult vekker hvertfall store følelser hos meg. Kanskje folk får lyst til å donere litt penger? Kom heller med egne bidrag istedenfor å hakke på dem bildene du ikke liker. Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Tråden er flyttet Flott! Bilder som etter min mening ikke passer inn til nå er: Bildet av C.Ronaldo. Valpene som bare er lagt ut for å provosere, og bildene fra en film(Zombieland?). Bildene skal være ekte. Dvs vi ønsker ikke bilder som er photoshoppet eller bilder fra diverse filmer. 2 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Sånn. Endret 23. september 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Ikke lag kvalme her. Vennligst fjern bildet umiddelbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå