Gå til innhold

Bilder som sier mer enn tusen ord (advarer mot noen sterke bilder)

TheCoon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@trådstarter, kan det være en ide at du forandrer litt på reglene til tråden?

Feks at om bildet ikke er selvforklarende så kan det ligge ved en bildebeskrivelse.

På den måten slipper vi å sitte her med et spørsmåltegn når det kommer bilder som feks de fra Zombieland.

Selve bildene sier jo en del da, se på ansiktsuttrykkene bevegelsene osv, osv. Skal alle bare poste fult av fuckings krigs bilder? Du skal se på bildene i seg selv ikke hvor de er hentet fra.

Lenke til kommentar

Greit nok at vi ikke skal se på hvor de er hentet fra da det ikke har noe å si for bildet, men nå de er hentet fra en splatter-comedyfilm mener jeg det er regisert, hvilket det er, og falskt.

Kanskje det er bare meg, men jeg føler absolutt ingenting når jeg ser bilder fra en random, dog morsom film.

For å forsvare meg litt. Når jeg ser på concorde føler jeg en slags godfølelse som best kan forklares med entusiasme, stolthet og nyskapning. Kall meg gjerne feig som forsvarer egne bilder, men det er nå sånn det er. Når det i tillegg var en som spurte etter bilde, (denne personen får to plusser) da må det være noen som ønsker det. Hvis folk spør etter noe, og jeg kan hjelpe gjør jeg det mer en gjerne!

Nå, litt on topic!

Trenger vel ikke noe forklaring på bildene?

post-212825-1285251347,8631_thumb.jpg

post-212825-1285251402,5596_thumb.jpg

post-212825-1285251773,3711_thumb.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hvor vil dere ha denne tråden?

Media, bilde kunst, her eller andre steder? :)

Og kudos til trådstarter!

Hei hernil. Med stor sannsynlighet vil denne tråden flyttes til "Media". Jeg har snakket med Hille på pm. Flott det er så stor interesse rundt tråden.

Lenke til kommentar

Jeg setter stor pris på om moderatorer tar på seg oppgaven med å holde nivået høyt her. F.eks ved å fjerne bilder som helt klart ikke passer inn her. Bildet av Ronaldo tidligere i tråden er et godt eksempel på et bilde vi godt kunne vært foruten.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tråden er flyttet :)

Som trådstarter har du muligheten til å definere det du mener hører inn under tråden din. For oss er det litt vanskelig å vurdere hva som er greit og ikke og vi burde la folk forklare hva de mener med sitt bilde (selv om det kanskje tar bort litt av meningen med tråden ...).

Rapportér det dere mener ikke passer inn i tråden og hvis du klarer å få på plass litt klarere regler så blir det lettere for oss å håndheve :)

Jeg skal hvertfall følge med og prøve å ta litt av det som ikke passer inn.

Lenke til kommentar

Jeg syns det bildet av han afrikanske mannen som så ut som et skjelett også var noe vi godt kunne vært foruten.. Kanskje tidenes jævligste fotografi.

Bildet skal ikke være fint å se på. Fattigdom og sult vekker hvertfall store følelser hos meg. Kanskje folk får lyst til å donere litt penger?

Kom heller med egne bidrag istedenfor å hakke på dem bildene du ikke liker.

Lenke til kommentar

Tråden er flyttet :)

Flott! :)

Bilder som etter min mening ikke passer inn til nå er: Bildet av C.Ronaldo. Valpene som bare er lagt ut for å provosere, og bildene fra en film(Zombieland?).

Bildene skal være ekte. Dvs vi ønsker ikke bilder som er photoshoppet eller bilder fra diverse filmer.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...