TheCoon Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 OL i Mexico city i 1968. Afroamerikanerne Tommy Smith og John Carlos, henholdsvis første og tredje plass på 200 meter, demonstrerer på pallen. Kjent som "Black Power salute". Les mer her Soldaten Ty Ziegel gifter seg med Renee Kline. Ziegel er blitt rammet av en selvmordsbomber i Irak. Les mer om det her Utdrag fra teksten: On her 18th birthday, Ty arranged for a single rose to be sent to Renee every hour for four hours. The first note said: “Happy birthday.” The second: “I love you.” The third: “Renee Nicole Kline, will you…” By then, she guessed what was coming. The last words were: “marry me”. And then he walked in with more roses 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Endret 21. september 2010 av Coa Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Tok det av en tilfeldig kineser da jeg var på skoletur til Kina i 2009. (: Om det sier så mange flere ord enn ti tror jeg ikke, men jeg legger dette med fordi jeg liker det, og for at jeg skal ha tråden lett tilgjengelig. ^^ Bra tråd! 4 Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 (endret) , Endret 8. desember 2011 av TheCoon Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Hvis jeg husker riktig er denne hendelsen fra ett sykkeløp i Mexico hvor en ruset bilfører braste inn i en gruppe. Endret 22. september 2010 av McHalvorsen 3 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Narkotikasmuglere i Guinea-Bissau. Endret 22. september 2010 av Coa 3 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Så dette bildet i historie boka. Amerikanske og sovietiske styrker som hilser på hverandre under andre verdenskrig. Kanskje de blir sjokka over at kommunister/kapitalister er mennesker de også? Endret 22. september 2010 av Sebbe 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Soldaten Ty Ziegel gifter seg med Renee Kline. Ziegel er blitt rammet av en selvmordsbomber i Irak. Les mer om det her Utdrag fra teksten: On her 18th birthday, Ty arranged for a single rose to be sent to Renee every hour for four hours. The first note said: "Happy birthday." The second: "I love you." The third: "Renee Nicole Kline, will you…" By then, she guessed what was coming. The last words were: "marry me". And then he walked in with more roses Bildet lyver! Ekte kjærlighet finnes ikke. De skilte seg noen måneder senere. Trist men sant. Mitt bidrag: 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Fra krigen i Georgia. Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Bildet lyver! Ekte kjærlighet finnes ikke. De skilte seg noen måneder senere. Trist men sant. Trist. Det ødelagte faktisk mye av storyen rundt bildet. Men kan jo skjønne at det ikke fungerte. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Bildet lyver! Ekte kjærlighet finnes ikke. De skilte seg noen måneder senere. Trist men sant. Trist. Det ødelagte faktisk mye av storyen rundt bildet. Men kan jo skjønne at det ikke fungerte. De så jo ikke akkurat lykkelige ut på bildet sitt heller... Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Grensevakten Conrad Schumann rømmer, og hopper inn i det franske området i Vest-Berlin den 15. august 1961. Året er 1957. Bildet viser Dorothy Counts første dag på Harry Harding High School i USA. Hun var en av de første svarte studentene på skolen. Men hun måtte stå over etter fire dager. Hun taklet ikke hetsen. En soldat skutt av en sniper klamrer seg til en prest i hans siste øyeblikk. 5 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Er det bildet ekte? Har aldri sett så mange stjerner på himlen før selv. Er ganske tøft Det er ekte ja. Med rett teknikk kan man få til noe lignende. Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 For en god del måneder siden kom jeg over en side på internett som viste bilder fra 2.verdenskrig/nazismen, i farger. Mange fantastiske bilder, her er noen av de. 5 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Jesse Owens i ganske dårlig selskap under Ol i Berlin. Liverpoolsupporter som sørger etter den tragiske ulykken i Hillsborough i 89' Checkpoint Charlie. Grense mellom øst- og vestBerlin Slummen i Rio. Ape i/på Gibraltar som sitter på en kanon brukt til å forvare innfarten til middelhavet. Endret 22. september 2010 av feggy 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Er det lov å legge ut slike bilder her? Kan du ikke advare å putte dem i spoiler. Lenke til kommentar
793 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Er det lov å legge ut slike bilder her? Kan du ikke advare å putte dem i spoiler. Det er allerede en advarsel i trådens tittel. Dessuten mener jeg det er langt på tide at folk får øynene opp for det som skjer i Sør-Afrika og har skjedd siden 1991. Det er kanskje ubehagelig og trist å se slike bilder, men dette er faktisk virkeligheten som nesten 5 millioner hvite beboere i Sør-Afrika lever med daglig. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Allikevel er det ikke for mye å be om en spoiler, vel? Gore er ikke veldig deilig. Legger ved en liten bildedump. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå