Bearar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Utrolig mange flotte bilder, men jeg savner en kort beskrivelse på noen av hendelsene. Uansett, thumbs up! 5 Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Der er jeg helt enig Bearar, skal se hva jeg får til. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Må ha denne i mine innlegg. Awesome tråd. 1 Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Slutten på 2.verdenskrig ble feiret i amerikanske gater. Mannen på bildet kysset hver jente han møtte. Og for dette kysset reagerte kvinnen med å slå ham. Elsheba Khan ved graven til sin sønn. Bilde tatt ved Gazastripen Et skred utløst av en flom knuste en stor oljerørledning i El Reventador i Ecuador. "Victoria Falls", Zimbabwe Viser aktiviteten i Nord og Sør-Korea om natten. 2 Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Var utrolig mange krigs bilder her. Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Er ikke så mange vel? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Er en del bilder med krigs ting i, kanskje fordi dem reagerer mer mot vold? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Et krigsbilde sier nesten alltid mer enn et bilde av noe annet. Det er så mye følelser i krig og i krigssituasjoner at det også gjenspeiler seg i bildene. Vietnam Veterans Memorial. En gigantisk vegg med navnene til alle de fallene amerikanerne i Vietnamkrigen. Den inneholder sammenlagt 58 175 navn. Endret 19. september 2010 av Coa 5 Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Nå forstår jeg ikke helt hva du prøver å si Wizzlee. Det er uansett ikke meningen å gjøre dette om til en krigstråd. Et krigsbilde sier nesten alltid mer enn et bilde av noe annet. Det er så mye følelser i krig og i krigssituasjoner at det også gjenspeiler seg i bildene. Vietnam Veterans Memorial. En gigantisk vegg med navnene til alle de fallene amerikanerne i Vietnamkrigen. Den inneholder sammenlagt 58 175 navn. Stemmer det Coa. Rørende bilde. Endret 19. september 2010 av TheCoon Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Er det noen grenser på hvilke bilder du kan legge ut i denne tråden? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Så lenge de ikke strider mot retningslinjene på forumet så. Du kan jo eventuelt pårope deg kunstnerisk frihet og peke på ytringsfriheten, da tror jeg nok mye går. Bare legg det i en spoiler om det blir for grovt. 1 Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Ja, det er grenser. Altfor voldsomme bilder vil vi helst unngå. De som tror poenget er å legge ut de mest groteske bildene de finner tar feil. Jeg håper folk skjønner sånn ca hvor grensen går. Til nå har ingen bilder gått over grensen etter min mening. Så det er jo flott. Edit: Som Coa nevner, så kan det være lurt å legge bilder som er i grenseland i en spoiler. Endret 19. september 2010 av TheCoon Lenke til kommentar
Noxnon Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Nå er det midt på natta, og jeg har skole imårra med prøver og muntlige fremlegg i fleng. Likevel ønsker jeg å dele noen flere bilder i denne tråden (en fin måte å "kaste" bort tiden på ) Hajj, Mekka Mor som besøker sin sønn på dødscella "Amerikas mest hatede familie", dokumentar på nett. Strengteori illustrert ghandi3.bmp Ghandi 4 Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Riktig priotering Noxnon! Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Delvis solformørkelse. Bilde tatt i Filippinene. Uganda. 3 Lenke til kommentar
Noxnon Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det nest siste bildet der er sitat av Jimmi Hendrix, kansje et av mine favoritt sitat. Så likte jeg også veldig godt det delvis solformørkelses bildet. Utrolig tøft. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Anbefaler deg å ta en titt på http://www.boston.com/bigpicture/ Endret 20. september 2010 av Hille 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå