hernil Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 I stede for å legge ved bildene som vedlegg så linker du direkte ved å bruke denne knappen her Å legge bildene som vedlegg er forresten den beste måten å unngå linkråte på og dermed bevare tråden for ettertiden Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Utrolig mange sterke bilder! Har en far som har reist mye i forbindelse med journalistikk og Røde Kors, skal se om jeg får tak i noen av bildene han har tatt. Det er det mange kjempesterke bilder. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Dette bildet tok jeg i Petronas Twin Towers i Kuala Lumpur (kan legge til at det bare var lysdioder, og at for å velge etasje var det et minibank-tastatur som man tasta inn en hel masse greier for å komme opp/ned). Ikke all verdens bildekvalitet, men poster det så jeg får tråden i "Mine innlegg", istedet for bare å si fin post. Endret 19. oktober 2010 av Slettet+981723478 Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Den heisen har jeg også tatt. Den går fort, fikk dotter i øra. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Endret 24. oktober 2010 av michael691 6 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Endret 29. oktober 2010 av Lemon 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Mye bra bilder. Skal få postet selv når jeg er på min egen pc. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Veldig mange gode bilder. Finnes det noen av Tsjernobyl ? 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Santa Maria della Concezione dei Cappuccini - kloster i Roma. Det mest creepy med hele stedet er visstnok følgende ord som er skrevet i det siste gravkammeret. Hele rommet er dekoret med knokler som på bildet borsett fra at det var dunkelelysning og sinnsykt mye makabare dekorarsjoner. Mannen med ljåen laget med knokler etc. "We were what you are, You will become what we are" 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Veldig mange gode bilder. Finnes det noen av Tsjernobyl ? “In matters nuclear one thing is certain: there is no protection in an iron curtain.” A letter in The Times May 3rd, 1986. On the 26th of April 1986 shortly after midnight, to be precise, at 1:23 GMT, there occurred near the Ukrainian town of Chornobyl a tremendous explosion at a huge nuclear power plant, followed by a gradual meltdown of the reactor No. 4. Chornobyl is situated 80 miles north-west of Kiev, the ancient capital of Ukraine and the Soviet Union’s third largest city. It was by far the worst nuclear reactor accident ever, which immediately sent a radioactive cloud across neighbouring Byelorussia, Poland and the Baltic Republics towards Scandinavia. Within days, borne by shifting winds, radioactive mists wafted beyond Soviet borders and spread across most of Europe causing anxiety, apprehension and fear. The most badly affected were the Republics of Ukraine and Byelorussia. They suffered large scale involuntary irradiation, due to extensive secrecy, and great economic damage. Furthermore the contaminated air mass passed over large areas of Poland and also over parts of Czechoslovakia, Hungary, Romania and Yugoslavia and a number of West European countries. Till now the land is abandoned, thousands of houses, thousands acres of the land, everything is now stays almost the same as it was 20 years ago. Nowadays there guided tours are being conducted to this area. These photos are made by Alexandr Vikulov, [email protected] while participating in such a trip. 5 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 *snip* Takker. Mye gode bilder. Skjønner egentlig ikke at noen tørr å dra dit å ta bilder. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Har jo blitt turistattraksjon nå så. Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Rekonstruksjonen av den berømte broen Stari Most i Bosnia. Den ble ødelagt under krigen i Bosnia i 1993. Broen som står på FNs verdensarvliste ble gjenopprettet med støtte av UNESCO i 2004. Citadelle Laferrière i Haiti. I frykt for angrep fra franskmennene, konstruerte Henry Christophe en gigantisk festning på en fjelltopp. Så gigantisk at den kunne samle hæren der i lange perioder. Bildet er avNeuschwanstein Castle som ligger i Tyskland. Slottet sto ferdig på slutten av 1800-tallet og er idag en viktig turistattraksjon i Tyskland. Lenke til kommentar
xWeeNx Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Norske soldater tar hånd om to barn som havnet midt oppi en skuddveksling mellom de norske styrkene og afghanske opprørere. 1 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Kanskje ikke alle som finner dette bilde like meningsfylt. Men alle som vet litt om Metallica så sier dette bilde mange ord. Endret 4. november 2010 av medlem-173043 1 Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Half Dome i Yosemite, USA. I forsøk på å bestige fjellet har det vært flere dødsfall. En person har fallt av kablene og klarer så vidt å stoppe. Hvis ikke ville han falt flere hundre meter. Han må ligge helt stille for maks friksjon. 2 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Fikk meg til å tenke på guldrushen til Alaska. Fantastisk bilde: 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Fargebilder fra Russland, Armenia, Uzbekistan og deromkring, rundt 1910. 6 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Fantastiske fargebilder! Minner meg om et utrolig stilig bilde som ble tatt i Little Italy New York på tidlig 1900 tallet. Legger ut litt andre bilder fra New York også. Bildene er forøvrig tilgjengelig på Shorpy Et firma som driver å restaurerer og digitaliserer bilder fra 18-1900 tallet. Bildene er forresten veldig stooore! 30 Rock: 1933 Union Station: 1921 Manhattan Skyline: 1915 New York, New York: 1941 Gotham City: 1910 Times Square: 1943 A Familiar Facade: 1909 New York Underground: 1904 Endret 7. november 2010 av Hille 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå