Gjest June Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg er ei jente på 23 år som er nysgjerrig på analsex. Jeg veit at kjærsten min og har lyst for vi har prøvd en gang før, men jeg måtte si stopp for det gjorde for vondt. Men nå har jeg litt lyst til å prøve igjen, stoler 100% på at han stopper med en gang jeg sier det er vondt. Når vi har sex hender det at han stikker en finger i rumpa på meg mens jeg rir han og det er litt deilig så lenge han ikke stikker den for langt inn. Bruker glidemiddel så er glatt og fint der. Burde jeg kanskje kjøpe en sånn "anal beads" (en sånn tynn stang med kuler på) eller noe for å bli vant til å ha noe oppi der? Hvordan skal jeg klare å slappe av "der bak" for tror jeg spenner meg litt. Håper på noen gode råd fra dere jenter Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ikke glem å kjøpe en anal douche for å vaske ut der bak. Når dere har sex i analen blir det nesten som en "pumpe" effekt og bokstavelig talt vil driten bli suget ut. Kjenner til flere venner som har tabbet seg ut på dette...ikke noe delekat. Du kan kjøpe anal krem som er med på å hjelpe å få musklene der bak å slappe av, og bedøve litt. Er heller ikke dumt å øve med dildo litt alene. 1 Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Nå er ikke jeg jente, men liker selv anal sex og vil selvsagt at jenta skal nyte det like godt. Datt over en film kalt "Tristan Taormino's expert guide to anal sex" som kanskje er verdt å se litt på. (Er på Engelsk) Sånn kort oppsummert blir det sagt at det er EKSTREMT viktig og ta seg god tid til å venne på rumpa at noe skal inn. Først 1 finger til du er avslappet, så 2 fingre osv. Det sies også at man bør unngå anal kremer siden de bedøver og man vil jo egentlig kjenne nytelsen, men akkurat den delen får være opp til enhver. Anal-beads som du nevner er også tatt med i filmen, så om du får tak i videoen så får du nok mange gode tips Edit: Finner du den ikke, så har jeg den på pc'n. Kan evt. laste den opp for deg Endret 19. september 2010 av NoxRy Lenke til kommentar
Gjest June_and Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Prøvde å søke litt etter den, men fant den ikke Jeg er nok ikke så god på data, hvordan kan du laste den opp til meg? Forklar meg hva jeg skal gjøre så blir jeg veldig takknemlig Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det er ulovlig. Her kan du kjøpe den: http://www.amazon.com/Tristans-Taorminos-Expert-Guide-Anal/dp/B000V99H18 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Minner om at forumet ikke er stedet for deling av opphavsrettsbeskyttet innhold. Det gjelder personlige meldinger også Tilbakemeldinger tas på PM Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Minner om at forumet ikke er stedet for deling av opphavsrettsbeskyttet innhold. Det gjelder personlige meldinger også Tilbakemeldinger tas på PM Den er grei Da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg videre June. Du får nesten kjøpe videoen, eller evt finne den selv Uansett, Lykke til Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Fra jente til jente: Bare pass på å gå på do skikkelig mange ganger dagen før og samme dag. Kanskje ikke nødvendig men greit å være sikker. Hvis du er litt nervøs kan du kjøpe sånn klyster på apoteket, som fungerer for de med forstoppelse. Grunnen til at jeg sier du bør gjøre det i god tid i forveien, er fordi det kan bli litt sårt. Da er det ganske uheldig, kan du si. Rett før dere skal prøve går du på do og vasker deg grundig. Greit å sjekke selv med en finger også, så er du heeeelt sikker. Når det gjelder selve akten er det greit å ha et langt forspill først, med fokus på deg. Når han skal prøve kan du godt ligge på ryggen, det syns jeg fungerer best. Så bruker du en masse glidemiddel (og kondom hvis dere vil), og så må han jobbe sakte men sikkert innover. Det er ikke noe vondt egentlig, man må bare venne seg til den uvante følelsen i starten. Lykke til! 1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 ^Nice^ Utforsk på egenhånd. Gå til anskaffelse av et par dildoer eller noe sånt i greie størrelser og gjør det med deg selv, så lærer du hvordan det skal gjøres. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Alltid greit å møte forberedt til time, vet du. Vet ikke om jeg ville prøvd det på meg selv, med leketøy osv. Holder i massevis å gjøre det med kjæresten. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Haha, snakket med en kamerat om emnen her. Og han nevnte en et par han kjenner som forsøkte anal sex for første gang; De hadde ikke gjort noe som helst "utdanning" før de prøvde. Hadde kunn glidekrem. Dama hadde ikke gått på do eller vasket ut, og når han trakk seg ut kom det MASSE drit fossende ut! Han endte opp å SPY over hele ryggen hennes og over sengen! Kuken hans var total brun og hadde masse drit som hadde sammlet seg i forhuden..osv osv... De måtte bare ta alt av sengetøy og kaste det! Soverommet luktet ille i flere dager! Ahahaha! Endret 21. september 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Alle har en sånn kompis visstnok. For at det virkelig skal skje, at driter fosser ut, så må vel damen ha vært rimelig dritetrengt fra før. Og da er det ikke så lurt å prøve seg på analsex. Endret 22. september 2010 av McBitch Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Et par poster med OT slettet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg