Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hals medesiner?

stwa

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen som har noen gode tips som hjelper mot vond i halsen? Har halsbetenelse og har problemer med å spise og snakke.. Har prøvd de vanlige tingene som drops og drikke varm melk/ te med honning.. Er mest nysgjerrig om det finnes noe.. Pleier jo som regel å gå nokså fort over, men har lyst å se om det er noen ting som hjelper..?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye av det dem selger i butikken og på apoteket som f.eks repsils, curamed og doc har en virkning som er kortvarig... Etter 15 minutter så er det like vondt!! Jeg foretrekker selv ISKALD farris!! Dette kjøler ned halsen, og for meg så lindrer det halsen enda lenger enn f.eks DOC og Repsils... Er enig at det å ha vondt i halsen/halsbetennelse kan virke ubehagelig, men that`s the life!! Har du først fått det, så blir du ikke kvitt det med det første. Men ønsker deg god bedring!

Lenke til kommentar

Ja, er helst det at det er så fryktlig irriterende som er problemet.. Er jo ikke akkuratt den mest alvorlige sykdomen, men synes egentlig det er litt rart at det ikke finnes noen medesiner mot det..

Skal prøve tipse ditt da, tror ikke jeg har noe farris men prøver med iskald vann..

Kom også på nå at det har funket litt med is også før...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...